۱ نفر
۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
تابلو چلنیوم در صنعت تابلوسازی

سبک بی نظیری از تابلو چلنیوم عرضه شده است که به صورت الماسی یا لبه پانچ طراحی شده و جلوه خاصی از نمای کناری آن وجود دارد. این تابلو با جنس پلکسی گلاس سفید و دوبل پلکسی طلایی پانچ اجرا شده است، به این ترتیب نور خورشید را از خود عبور داده و در نهایت سبب زیبایی خیره کننده تابلو می شود.

با انتخاب تابلو چلنیوم هم به کسب و کار خود رونق می دهید و هم با کمترین هزینه در ذهن مشتریان خود ماندگار خواهید شد و این یعنی یک تیر و صدها نشان!

طراحی تابلو چلنیوم دقیقاً طبق سلیقه سبک مشتری

تابلو چلنیوم یک روش مقرون به صرفه در دنیای تابلوسازی و بازاریابی و تبلیغات محسوب می شود. این تابلوها برای شرکتها، مغازه ها و اماکن تجاری خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار می گیرد. خوشبختانه در کارگاه تخصصی تابلوسازی رسام شرایطی در نظر گرفته شده است تا حروف برجسته روی تابلو دقیقاً طبق سلیقه مشتری اجرا شود. از سوی دیگر قابلیت نورپردازی و روشنایی نیز به شکل کاملاً اصولی دنبال شده و خوشبختانه مصرف برق این تابلوها پایین است.

تنوع در اجرای تابلو مغازه به قدری وسیع است که کمک می کند تا مشتریان بتوانند ایده های جدیدی در مورد این محصول ارائه دهند.

شما می توانید تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، پانچ و نور اندریک را از تابلوسازی رسام و با قیمت مناسب خریداری کنید. تابلو چلنیوم طلایی بیش از سایر رنگ ها تقاضا دارد.

متریال های مختلفی در تابلو چلنیوم به کار می رود تا حروف برجسته جذابیت دو چندان داشته باشد. استفاده از اس ام دی، پی وی سی و همینطور آلومینیوم در اجرای تابلو چلنیوم بیشتر از سایر متریال ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سفارش جدیدترین سبک از تابلو چلنیوم

اگر به تازگی مغازه خود را افتتاح کرده اید و به دنبال تابلو مغازه هستید که سبک جدید و به روزی داشته باشد، می توانید تابلوهای مشبک با ساختار برجسته از سایت تابلوسازی رسام را سفارش دهید. اینطور که بررسی ها نشان می دهد این نوع تابلوسازی با سوراخکاری برجسته خود ظاهری بسیار مدرن دارند.

مدل های سه بعدی از تابلو چلنیوم به رنگ های مشکی و طلایی با ساختار ویژه و طراحی جذاب تقاضای زیادی دارد. مدل های سه بعدی در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

شما می توانید این تابلو را در مدل های چشمک زن نیز خریداری کنید.

سبک دیگری از تابلو چلنیوم عرضه شده است که به صورت الماسی یا لبه پانچ اجرا شده و جلوه خاصی از نمای کناری آن وجود دارد. این تابلو با جنس پلکسی گلاس سفید و دوبل پلکسی طلایی پانچ اجرا شده است به این ترتیب نور خورشید را از خود عبور می دهد و در نهایت سبب زیبایی خیره کننده تابلو می شود.

این تابلوها بسیار لوکس طراحی شده اند و برای سالن های زیبایی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. تابلو چلنیوم الماسی به واسطه دستگاه لیزر برش داده می شود و از نور اس ام دی استفاده شده تا عبور نور از قسمت های برش داده شده به بهترین نحو صورت بگیرد. شکست نور سبب جذابیت بیشتر تابلو سازی می شود. تابلوهای برجسته الماسی چلنیوم به صورت ترکیب با پلاستیک و استیل طبق سلیقه مشتری اجرا خواهند شد و اثربخشی بی نظیری دارند.

تابلو چلنیوم با لبه های طلایی و نقره ای نیز اجرا می شوند و البته که رنگ های سفید و مشکی و آبی و قرمز نیز طبق حوزه کاری شما اجرا خواهد شد.

تابلو چلنیوم در صنعت تابلوسازی

  

فروش بی سابقه تابلو چلنیوم لبه طلایی

بررسی هایی که توسط شرکت تابلو سازی رسام صورت گرفته، مشخص شده است که تابلوهای لبه طلایی چلنیوم بیش از سایر رنگ ها مورد توجه قرار گرفته اند. در این تابلو ها از اس ام دی های بلوکی استفاده می شود که بسیار با دوام هستند و کیفیت منحصر به فردی دارند. از سوی دیگر جنس رویه تابلو ها به صورت لبه طلایی بوده و سایر موارد به شکل پلکسی گلاس طراحی شده اند. ضخامت ورق های این تابلو ها نیز 3 میل در نظر گرفته می شود و به واسطه بهترین دستگاه های لیزر برش صورت می گیرد.

این تابلوها به دست استادکاران تابلو سازی رسام به شکل کاملاً حرفه ای مونتاژ خواهد شد.

خوشبختانه دو برند محبوب سامپکس و یرلانگ برای اجرای پلکسی گلاس وجود دارد و طرفداران خاص خود را خواهد داشت.

تابلوهای لبه طلایی با بیش از 50 مدل از حروف برجسته اجرا می شوند و خوشبختانه سلیقه و ایده مشتری نیز در این راستا مدنظر قرار می گیرد.

تابلو چلنیوم در مقایسه با تابلوهای استیل و پلکسی قیمت بسیار مناسب تری دارد و رنگ بندی به کار برده شده برای این محصول نیز بسیار متنوع است. این تابلو ها بر اساس طرح درخواستی مشتریان اجرا می شود. از سوی دیگر انعطاف پذیری تابلو چلنیوم بسیار زیاد بوده و شما می توانید مدل های چرخان و منحنی را سفارش دهید.

تابلو چلنیوم در صنعت تابلوسازی

سفارش اینترنتی تابلو چلنیوم با تخفیف ویژه

از آنجایی که تقاضا برای تابلو چلنیوم بسیار زیاد است، مشاوران فروش ، طرح تخفیف فصلی را در نظر گرفته اند به این ترتیب شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب و طرح و سبک دلخواه سفارش دهید.

اتصالات و ساخت و ساز تابلو چلنیوم توسط تیم کاملاً حرفه ای و خبره صورت می گیرد به طوری که اجرا تمیز و اصولی باشد از سوی دیگر این تابلو ها بسیار تمیز طراحی شده اند و به سادگی شسته می شوند. طول عمر بالا برای تابلو چلنیوم به همراه قیمت مناسب از دیگر دلایلی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند اینطور که بررسی ها نشان می دهد این تابلو ها جنبه تبلیغاتی گسترده ای دارند و در نهایت مصرف برق آنها نیز بسیار کم است. زنگ زدگی این تابلو ها پایین بوده و مشکلی از این نظر دیده نمی شود. این محصول به واسطه قیمت مناسب و طرح تخفیف فصلی برای مشتریان عرضه خواهد شد.

اگر ایده خاصی در ذهن خود دارید می توانید با مشاوران فروش تابلو سازی در میان بگذارید به این ترتیب شرایطی در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید به سادگی تابلوی مورد نظر خود را سفارش دهید از یاد نبرید که این تابلوها به واسطه تنوع بی نظیری که دارند بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. از سوی دیگر نیاز به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت می توانید سطح نیاز و بودجه خود را اعلام کنید تا پیشنهادات ویه ای در این زمینه در اختیار شما قرار بگیرد. متریال به کار برده شده در تابلوها به قدری قدرتمند است که سبب می شود تا تابلو از نظر کاربرد حرفه ای باشد. البته که این تابلو ها طراحی هوشمندانه ای داشته و برای کسب و کارهای لوکس نیز پیشنهاد می شود. پاسخگویی برای تعیین قیمت و هزینه ساخت تابلو به صورت اینترنتی در اختیار شما قرار می گیرد. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1566944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =