قاچاقچی موتورسیکلت در قزوین 850میلیون ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت 850میلیون ریالی قاچاقچی موتور سیکلت در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  هوشنگ محمدی، تعزیرات حکومتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین با دریافت گزارش در مورد نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق در یک فروشگاه، موفق به کشف آن شدند و با تشکیل پرونده، رسیدگی به تخلف در تعزیرات حکومتی آغاز شد.

محمدی افزود: شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل، پس از احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت 850 میلیون  ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمود.

در ادامه بازدیدها و نظارت از بازرسی ها در راستای تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از یک کارخانه تولید محصولات باغی  در استان بازدید به عمل آمد و چگونگی روند تولید توزیع و فروش بررسی شد.

همچنین یک کارگاه تولید ماسک که بدون داشتن پروانه بهره برداری اقدام به تولید ماسک می کرد بازرسی شد و بیش از 18هزار عدد ماسک پس از سیر اقدامات قانونی به ستاد اموال تملیکی تحویل شد. همچنین در هفته گذشته 18 اکیپ گشت سیار با حضور دستگاه های بازرسی و متولی نظارت همراه با قاضی تعزیرات حکومتی اداره کل برگزار شد که 117 پرونده تخلف جهت رسیدگی به این اداره کل ارجاع شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1566963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =