فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل با مجوز از وزارت بهداشت

امروزه تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های بسیار زیادی در زمینه لیزر موهای زائد وجود دارد. به دلیل تبلیغات فراوان در مورد آنها بیشتر ما با نام‌های دستگاه‌های لیزر آشنایی داریم و متاسفانه به همان دلیل هم اطلاعات چندان درستی راجع به این دستگاه‌ها نداریم.

برترین دستگاه های لیزر موهای زائد 2021

 لیزر یکی از روش‌های ایمن و موثر برای رفع موهای زائد بدن است. فناوری‌های نوینی که به دست انسان در علم پزشکی ساخته شده می‌تواند شما را برای مدتی طولانی از شر موهای زائد خلاص کند. البته باید توجه داشت که نتایج لیزر زمانی موثر و فوق‌العاده است که در مرکزی معتبر و مجهز به بهترین دستگاه لیزر موهای زائد انجام شود.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم  یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن در بین دستگاه‌های لیزر است که یکی از مهم‌ترین ویژگی آن سازگار شدن با هر نوع رنگ پوست و مو می‌باشد. به عبارت دیگر می‌شود گفت که این دستگاه همه انواع پوست و رنگ آن را پوشش می‌دهد و هیچ گونه محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد و قابل توجه است که این دستگاه فوق پیشرفته دارای یک سیستم خنک کننده قوی نیز هست و برای زمانی که دستگاه با بدن تماس دارد، از سوختگی و درد و سوزش هنگام انجام لیزر جلوگیری خواهد کرد.

دستگاه لیزر تیتانیوم با چیلر ویژه

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه بسیار پیشرفته برای رفع موهای زائد بدن است، این دستگاه به مراجعه کنندگان یک درمان بدون درد ارائه می‌دهد. انواع تیپ پوست از جمله پوست برنزه را پوشش می‌دهد موهای زائد آن را لیزر می‌کند. یک فناوری بسیار قدرتمند و ایمن را در خود دارد. این دستگاه دارای تاییدیه fda می‌باشد. استفاده از آن به عنوان یکی از محبوب ترین روش درمانی حذف موهای زائد در سراسر جهان شناخته می‌شود. اما به دلیل قیمت بالای آن و حجم نسبتاً زیاد از این دستگاه در کلینیک‌های زیبایی استفاده خواهد شد. جالب است که بدانید این دستگاه از سه طول موج برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کند. همان طور که گفته شد حذف موهای زائد یعنی حذف فولیکول آن مو می‌باشد. دستگاه لیزر تیتانیوم به راحتی می‌تواند فولیکول‌های مو را در کمترین زمان و بدون هیچگونه دردی از بین ببرد.

دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود یکی از دستگاه‌های قوی و موثر در بین دستگاه‌های لیزر رفع موهای زائد دنیا است که در رقابت با دستگاهای معروف و قوی مثل الکساندرایت است. لیزر دایود از طول موج ۸۰۸ نانومتر ایجاد می‌شود که نسبت به طول موج ۷۵۵ که الکساندرایت ایجاد می‌کند عمق نفوذ بسیار بیشتری دارد.

البته باید توجه داشت که طول موج ۷۵۵ الکساندرایت بیشتر توسط ملانین یا همان رنگدانه موجود در ریشه مو جذب می‌شود ولی طول موج ۸۰۸ لیزر دایود در عمق پایین‌تر آن باعث ایجاد گرمای عمقی می‌شود. به علت اینکه عمق نفوذ طول موج دایود بیشتر است در دستگاه‌های نسل قدیم درد بیشتری نیز وجود داشت، ولی با گذشت زمان و پیشرفته شدن دستگاه‌ها تابش در لیزر دایود به صورت متناوب و سریع‌تر شد و سیستم‌های خنک کننده قوی‌تر نیز به دستگاه‌ها اضافه شدند که باعث شد مصرف کنندگان از این دستگاه‌ها درد کمتری تجربه و تحمل کنند

دستگاه لیزر الکس دایود

خرید دستگاه لیزر الکس دایود یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای حذف موهای زائد بدن است که استفاده از این دستگاه بسیار راحت تر است و محدودیت‌های بقیه دستگاه‌ها را ندارد. این دستگاه از سه نوع لیزر با طول موج‌های مختلف استفاده می‌کند که به همین علت است که هیچ گونه محدودیت پوستی برای استفاده از دستگاه لیزر وجود ندارد. توجه داشته باشید که دستگاه لیزر الکس دایود برای انواع پوست‌های روشن تا تیره و تمامی نواحی بدن مناسب است و موهای آن را لیزر می‌کند. مزیت مهم استفاده از این دستگاه این است که هیچ دردی را احساس نخواهید کرد و می‌توان در تمام فصل‌های سال از جمله تابستان و زمستان از دستگاه لیزر الکس دایود استفاده کرد. بازه زمانی ناپدید شدن موهای زائد سه هفته پس از اولین جلسه لیزر است که با کاهش چشم گیر رشد موهای زائد بعد از اولین جلسه همراه است. درست برخلاف دستگاه‌های قدیمی این نوع فناوری مقدار آسیب به بافت‌های مجاور پوست بسیار کمتر است. سریع بعد از لیزر اثر سوختگی و قرمزی پوست محو می‌شود که این موضوع به دلیل وجود خنک کننده فوق‌العاده این دستگاه لیزر است. البته افرادی با هر درجه از حساسیت پوستی، لازم است بعد از انجام درمان از کرم ضد آفتاب با spf۵۰ استفاده کنند.

فروش ویژه دستگاه لیزر تیتانیوم و الکس دایود ۲۰۲۱

دستگاه لیزر موهای زائد

با استفاده از دستگاه‌های لیزر می‌توان موهای زائد تمامی نقاط و نواحی بدن را از بین برد اما لیزر موهای زائد برتری‌های دیگری نسبت به وکس یا شیو کردن دارد که شامل موارد زیر می‌باشد:

لیزر کردن موهای زائد دارای سرعت زیادی نسبت به روش‌های دیگر برای رفع موهای زائد می‌باشد ولی باید توجه داشت که بستگی به وسعت ناحیه مورد نظر هم دارد.

لیزر موهای زائد ماندگاری بسیار بالاتری دارند نسبت به وکس کردن یا اصلاح، با لیزر موهای زائد اگر باز هم موهای زائد رشد کنند دیگر مانند قبل نیستند و نازک‌تر و تراکم کمتری نسبت به گذشته خواهند داشت.

لیزر موهای زائد دارای دقت بسیاری بالایی است اگر شما در یک مرکز معتبر همراه با تکنسین متخصص از این روش استفاده کنید مطمئناً نتیجه‌ی خوبی خواهید گرفت بدون آن که پوست شما آسیبی ببیند.

جمع بندی

دستگاه لیزر انواع مختلفی دارد که هر کدام مناسب با یک رنگ پوست است اکا بعضی از آنها تمامی رنگ پوست را پوشش می‌دهند. لیزر یک روش آسان برای رفع موهای زائد است که افراد بسیار زیادی از آن استقبال کرده اند. توصیه می‌شود برای رفع موهای زائد خود از این روش استفاده کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =