کسب درآمد اینترنتی در ایران؛ روش ها و ایده های کسب درآمد آسان بدون سرمایه

این روزها هر کسی را که می‌بینیم به شدت به فکر کسب درآمد اینترنتی، ساده و بدون دردسر افتاده است. در واقع آنقدر خرج و مخارج زندگی بالا رفته و شرایط استخدامی سخت شده که هر شخصی حتی اگر کار اول و ثابت هم داشته باشد؛ ترجیح می‌دهد که به سراغ کسب درآمد آنلاین و خانگی برود. اکنون اگر شما هم می‌خواهید به درآمد مطلوبی برسید؛ پس پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه همراه ما باشید تا با راه ها و ایده های کسب و کار آسان آشنا شوید.

راه های آسان درآمدزایی بدون سرمایه در ایران

متاسفانه در چند سال اخیر، شرایط اقتصادی ایران واقعا دچار بحران شده و باعث شده تا هر فردی به هر نحوی که شده به سراغ کسب درآمد برود. بسیاری از افراد باور دارند که درآمدزایی مستلزم طی کردن راه دشوار و کنار گذاشتن سرمایه ای زیاد است! ولی باید بگوییم که کسب درآمد، از آنچه که تصورش را می‌کنید؛ بسیار ساده تر است. در ایران هم می‌توان با حداقل سرمایه یا حتی بدون سرمایه درآمدزایی کرد و به تبع زندگی مفرحی برای خود ایجاد کرد.

  • ولی واقعا چگونه می‌توان بدون سرمایه، درآمدزایی کرد؟
  • آیا با کسب درآمد اینترنتی، می‌توان چرخ زندگی را چرخاند؟
  • مگر حداقل حقوق و دستمزد از کسب درآمد آنلاین چقدر است؟
  • چگونه می‎توان درآمدزایی کرد و آن را به روش حرفه ای آغاز کرد؟
  • آیا می‌توان روی کسب درآمد اینترنتی حساب کرد؟

در ادامه همراه ما باشید تا به جواب این سوالات دست پیدا کنید و با راه های آسان درآمدزایی آشنا شوید.

لیست ایده ها و روش های درآمدزایی آسان اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی در ایران؛ روش ها و ایده های کسب درآمد آسان بدون سرمایه

قبلا تا حرف ایده کسب و کار که پر سود باشد بر سر زبان‌ها می‌افتاد؛ بی‌شک همه، ذهنشان به سراغ اجاره خانه، خرید و فروش املاک و ماشین، ساختمان سازی و... میرفت؛ اما عصر، عصر آنلاین و کارهای اینترنتی است. شما حتی با گوشی و لپتاپ هم می‌توانید درامدزایی کنید. به طور مثال بعد از یادگیری و کمی مهارت می‌توانید وارد حوزه‌های زیر شوید.

کسب درآمد آنلاین ماهانه با مدیریت وب سایت

از دیگر ایده های کسب درآمد مدیریت وب سایت است. این کار، پیچیدگی خاصی ندارد. شما به راحتی می‌توانید با کمی دانش، مدیریت وب سایت فروشگاهی، خدماتی و... را برعهده بگیرید.

کسب درآمد اینترنتی ماهانه با مدیریت شبکه های اجتماعی

ادمین شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و... هم گزینه‌ی بسیار مناسبی برای جوانان و حتی نوجوانان است. شما با ذهن خلاق خود و کسب اطلاعات کافی از نحوه مدیریت شبکه‌های مجازی می‌توانید به جمع بهترین ادمین‌های اینستاگرام بپیوندید.

کسب درآمد خانگی با تایپ

اگر سرعت تایپتان بالا است؛ می‌توانید کتاب، فیلم، پادکست‌ها و... را به متن تبدیل کنید. این کار واقعا ساده به نظر می‌رسد و در ازایش می‌توان به سود خوبی دست پیدا کرد.

کسب درآمد آنلاین با ترجمه

اگر به زبان انگلیسی، عربی، ترکی و... مسلط هستید؛ می‌توانید به سراغ ترجمه متون، فیلم و پادکست های خارجی بروید.

کسب درآمد اینترنتی با بازی

شاید برایتان جالب باشد که برخی گیمرها، از بازی کردنشان پول به صورت دلار و ارز دریافت می‌کنند. اگر به گیم علاقه دارید؛ پس بهتر است که همراه آن کسب درآمد هم داشته باشید. به طور مثال با بازی Swagbucks، Exodus3000 یا SecondLife می‌توانید میلیونر شوید.

 از  از طریق کار با اپلیکیشن ها

جالب است بدانید که برخی اپلیکیشن‌ها، بر اساس درآمد زایی کاربر شکل گرفته اند. به طور مثال اگر در اپلیکیشن Foap عکس‌های گوشی همراه خود را آپلود کنید؛ به ازای هر عکس به شما پول می‌دهد. همچنین می‌توانید در Pact هدفی را مشخص کنید و سپس بعد از رسیدن به هدف مثل لاغری، درآمدزایی کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام با بلاگری و اینفلوئنسری

کسب درآمد اینترنتی در ایران؛ روش ها و ایده های کسب درآمد آسان بدون سرمایه

شما علاوه بر مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌توانید بسته به مهارت و حوزه علاقه مندی خود در صفحه اصلی خود شروع به پست گذاری و تولید محتوا کنید و به واسطه جذب فالوور، به سراغ کار تبلیغاتی بروید. کسب درآمد از اینستاگرام آنقدر بالاست که هر کسی حتی بدون هیچ مهارتی، خودش را به آب و آتش می‌زند تا فالوور جذب کند و مشهور شود.

برای آموزش کسب درآمد از اینستاگرام می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://dayanaffiliate.com/blog/idea-of-making-money-on-instagram/

کسب درآمد اینترنتی از بورس و خرید ارز

 از قدیمی‌ترین و البته پرریسک‌ترین راه های کسب درآمد از اینترنت، سرمایه گذاری در بورس و خرید ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین است. شما حتی با ۵۰۰ هزار تومان هم می‌توانید وارد این حوزه شوید؛ اما باید کمی محتاط باشید. چرا که موفقیت در بورس و خریدن ارزهای دیجیتالی وابسته به اتفاقات بازار داخلی و جهانی بوده و همیشه باید در هر لحظه هوشیار و بروز باشید.

چقدر میتوان روی کسب درآمد اینترنتی حساب کرد؟

در جواب به آن دسته از افرادی که باور دارند؛ که حقوق کارهای اینترنتی جوابگوی خرج و مخارج زندگی نیست؛ باید بگوییم که تنها با بلاگری، پس از چند ماه می‌توانید به طور روزانه و هفتگی درآمد میلیونی داشته باشید؛ یا حتی با تولید محتوای باکیفیت و جذاب قادر به کسب سود چند میلیونی در ماه شوید. کافیست ذهن خلاق خود را به کار بگیرید و با کسب اطلاعات کافی، در هر حوزه که دوست دارید؛ قدم بردارید.

کسب درآمد اینترنتی در ایران؛ روش ها و ایده های کسب درآمد آسان بدون سرمایه

لیست روش های درآمدزایی آسان خانگی

اگر به گوشی و کار با دنیای مجازی علاقه زیادی ندارید؛ مشکلی نیست. از کارهای ساده خانگی هم می‌توانید درآمدزایی کنید. روش های کسب درآمد در منزل که به اینترنت و سرمایه بالایی نیازی ندارند؛ کم نیستند. پس برای شروع همین حالا فکر کنید که شما چه هنری دارید و در چه حوزه ای بسیار مهارت دارید.

شما میتوانید با حداقل سرمایه

آشپزی کنید و غذاهای خانگی سنتی، فست فودی و حتی ویژه برای گیاهخواران و وگن ها (vegan) تهیه کنید و بفروشید.

می‌توانید با کمترین امکانات و بدون هیچ سرمایه، کلاس‌های آموزشی خصوصی و نیمه خصوصی در منزل و آموزشگاه‌ها برگزار کنید یا از روش تدریس و آموزش‌ها فیلم تهیه کنید. به طور مثال اگر در ریاضی، فیزیک، حسابداری، موسیقی، زبان، برنامه نویسی، نویسندگی، فن بیان، مدیریت، آشپزی، نقاشی و... مهارت دانش بالایی دارید؛ پس از همین حالا فیلم‌های آموزشی خود را بسازید و به موسسات کنکور، مدارس، نهاد آموزشی، آموزشگاه‌های هنری و حتی به صورت بازاریابی دهان به دهان آنها را بفروشید. شما می‌توانید در کنار آن پیج اینستاگرامی ایجاد کنید و از آن سود بالایی کسب نمایید.

یا می‌توانید با دستان و ذهن خلاق خود، دست سازه‌های هنری و قاب های نقاشی تولید کنید. به طور مثال نقاشی روی لباس، نقاشی روی کوسن مبل، نقاشی روی چوب و... را انجام دهید و آن را به غرفه ها و لوازم تزئینی و هنری بفروشید. حتی می‌توانید گیاهان زینتی پرورش دهید؛ خیاطی کنید و مزون آنلاین راه اندازی کنید و ده ها ایده کسب و کار پر سود دیگر را عملی کنید.

سخن آخر در خصوص روش های آسان درآمدزایی

برای کسب درآمد ساده، آسان و بدون سرمایه اولیه، می توانید در سیستم همکاری در فروش دایان شاپ عضو شوید. سیستم همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ راهکاری نو، برای کسب درآمد اینترنتی بدون نیاز به سرمایه و دانش فنی است! در این سیستم شما بدون نیاز به داشتن وبسایت، دانش طراحی سایت، محصول و تولید محتوا می توانید کسب درآمد داشته باشید. چون دایان شاپ همه این موارد را برای شما فراهم خواهد کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =