۳ نفر
۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
حمل اثاثیه و وسایل سنگین با وانت بار

برخی از کالاهای سبک مانند یک جعبه کوچک کتاب و یا ظرف را به تنهایی می‌توان حمل کرد، اما حمل برخی کالاهای بزرگ مانند یخچال، لباس شویی، مبلمان و ... را نمی‌توان خودمان به تنهایی حمل کنیم. حتی تصورش هم غیر ممکن است. این دسته از وسایل نه آنقدر کوچک هستند که در ماشین شخصی جا شوند و نه آنقدر بزرگ می‌باشند که برای آنها کامیون یا خاور اجاره نمود.

دقت داشته باشید که در هنگام حمل اثاثیه و یا وسایل سنگین، درصورتی که فضای اطراف آنها بیش از حد خالی باشد، در هنگام حمل و نقل باعث وارد شدن ضربه و آسیب به آنها می‌گردد. به همین منظور باید به دنبال یک وسیله نقلیه مناسب آنها بود. تنها ماشین هایی که برای جابجایی این دسته از اثاثیه بسیار مناسب هستند، وانت بار می‌باشد.

وانت بار ارزان

تعرفه هایی که برای خدمات وانت بار در نظر گرفته می‌شود بسیار متنوع و وابسته فاکتورهای مختلف است. از جمله این عوامل می‌توان به مسافت مبدا تا مقصد، میزان حجم بار، مدت زمان بارگیری و ... اشاره نمود اما اگر به دنبال یک وانت بار ارزان می‌باشد پس معطل نکنید و با مجموعه مدرن بار تماس بگیرید.

این مجموعه با استفاده از تجهیزات باربری، بدون آنکه کوچکترین خسراتی به وسایل شما وارد شود، آنها را بار زده و صحیح و سالم به مقصد می‌رساند. مدرن بار از معتبرترین مجموعه های باربری محسوب می‌شود پس با خیال راحت می‌توانید به آنها اطمینان کنید و حمل اثاثیه‌تان را به آنها بسپارید.

بهترین وانت بار در غرب تهران

فعالیت وانت بار غرب تهران نسبت به سایر مناطق از فعالیت بیشتری برخوردار است. باتوجه به وجود شرکت ها و دفاتر مختلف در محدوده غرب تهران، به همان تبع میزان درخواست برای ارائه خدمات باربری نیز افزایش یافته است.

اگر به دنبال بهترین وانت بار غرب تهران هستید، پیشنهاد ما به شما مجموعه‌ی مدرن بار است. اصولا به دلیل اینکه وسایل شرکت ها از اثاثیه منزل کمتر است، وانت بار بهترین ماشین برای جابجایی آنها محسوب می‌شود.

حمل اثاثیه و وسایل سنگین با وانت بار

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که با اینکه حجم وسایل محل کار نسبت به خانه کمتر است اما چیزی از اهمیت آنها کاسته نمی‌شود. اتفاقا وسایل شرکت از نظر هویتی بسیار مهم و با ارزش هستند و اگر هرکدام از آنها گم و یا آسیب ببیند می‌تواند خسارت های بسیاری را متحمل شود.

این مجموعه با داشتن رفتار حرفه‌ای، تمامی مراحل باربری با بهترین خدمات ممکن به انجام می‌رساند و بخاطر همین موضوع به بهترین وانت بار غرب تبدیل شده است. شعار اصلی این مجموعه بهبود و ارتقا خدمات برای خدمت رسانی بهتر است. مدرن بار با بکارگیری تیم مخصص و مجرب تواسته همواره رضایت مشتری را در طول فعالیت حرفه‌ای خود به ثبت برساند و بهترین مجموعه در این حوزه تبدیل شود.

بسته بندی تا حمل وسایل سنگین

اگر وقت و یا تخصص کافی در بسته بندی وسایل و اثاثیه‌تان ندارید، این کار را به متخصصین مدرن بار بسپارید. بسته بندی اصولی و صحیح نقش بسیار مهمی در سلامت بار دارند. حتی با حمل و نقل صحیح، اگر این مرحله به درستی صورت نگرفته باشد، مطمئن باشید که اثاثیه‌تان دچار خسارت های زیادی خواهند شد.

حمل وسایل سنگین اما تعداد کم، اصولا با وانت بار انجام می‌شود. باتوجه به اینکه فضای اتاقک و ذخیره این ماشین ها نسبت به ماشین های باربری دیگر مانند خاور، کامیون و تریلی محدود است، مقدار وزن مشخصی را می‌توانند حمل نمایند. البته باتوجه به آنکه وانت بارها انواع گوناگونی دارند، این میزان نیز در هر نوع متفاوت است.

از جمله وسایلی که  با وانت بار حمل می شود می‌توان به یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، تلویزیون، فرش، میز، کمد و صندلی، کارتن اسباب کشی بزرگ، گلدان‌های بزرگ، لوازم ورزشی مثل تردمیل، تختخواب، مبلمان، آینه قدی، دستگاه‌های الکترونیک بزرگ مثل پرینتر و ... اشاره نمود.

موضوع ایجاد تعادل در ماشین های وانت بار بسیار مهم است. شرکت مدرن بار به دلیل تجربه و تخصص فراوانی که در این زمینه دارد، در هنگام بارگیری وسایل، به گونه‌ای آنها را کنار هم قرار می‌دهد که هم تعادل ماشین و وسایل در طول مسیر حفظ شود و هم اینکه از وارد شدن فشار زیاد به هر کدام از اثاثیه جلوگیری گردد.

یکی از ترفندهایی که این شرکت در رابطه با این موضوع انجام میدهد، قرار دادن پارچه در میان فضای خالی میان کارتن‌ها و وسایل است. همچنین با استفاده از طناب های استاندارد و سالم، وسایل را به همدیگر و به خودرو محکم می‌بنند تا در طول مسیر هیچکدام از آنها جابجا نشوند.

جا به جایی و حمل یخچال و ساید

از جمله حمل و نقل هایی که با وانت بار صورت می‌گیرد، حمل ساید بای ساید است. به منظور جا به جایی ساید باید تخصص و تجربه کافی در این باره داشت. حمل ساید بای ساید در تهران از دیگر خدماتی است که توسط شرکت مدرن بار برای مشتریان عزیز ارائه می‌شود. یخچال ساید بای ساید از جمله دستگاه های گران و حساس در هر خانه است. کوچکترین ضربه‌ای به این دستگاه می‌تواند خسارت های جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

حمل اثاثیه و وسایل سنگین با وانت بار

یکی ترفندهایی که در هنگام جابه جایی ساید بای ساید بکار گرفته می‌شود، استفاده از پتو و کارتن به حد لازم جهت سالم رسیدن یخچال به مقصد است. این کار باعث به حداقل رساندن ضربات و فشار به دستگاه می‌شود.

همچنین موضوع بسته بندی در هنگام بارگیری این وسیله نیز بسیار اهمیت دارد. معمولا برای جابجایی ساید بای ساید درب های آن را از بدنه یخچال جدا می‌کنند تا هم حمل آن به راحتی صورت گیرد و هم اینکه فشار کمتری در هنگام جابچایی به ساید بای ساید وارد شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =