معرفی دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی کننده هوا و کاربرد آن ها

برخی از افراد تصورشان این است که آلودگی هوا تنها به محیط‌های بیرون اختصاص می یابد اما واقعیت این است که هوای داخل منزل از بیرون آلوده تر و زیان آور تر می باشد؛ مخصوصاً در این شرایط که وجود ویروس کرونا در محیط های سربسته بیشتر بوده و متاسفانه با سرایت این ویروس در بدن ،جان هزاران نفر در جهان گرفته شده‌ است.

این روزها افراد بیش از گذشته به دنبال تمیزی هوا و آلوده نبودن آن به ویروس های مختلف هستند و بهترین راهکار برای مقابله با این آلودگی ها استفاده از دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی کننده هوا می باشد ؛که البته  دستگاه تصفیه هوا برای از بین بردن ویروس کرونا بسیار موثر است و بارها به شیوه های مختلف تاکید شده است که استفاده از این دستگاه ها را در شرایط کنونی جدی بگیرند.

دستگاه تصفیه، هوا همانطور که از نام آن می‌توان متوجه شد دستگاهی است که به منظور تمیز کردن هوا و پاکسازی فضای محیط از آن استفاده می شود.

 زمانی که این دستگاه در محیط نصب شود؛ این اطمینان را به وجود می آورد که هوای تنفس شده عاری از هرگونه آلودگی، ویروس، باکتری و غیره می باشد. در واقع برای پیشگیری از ایجاد مشکلات تنفسی و بیماری های دیگر استفاده از دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی کننده هوا به عنوان یک اقدام ضروری و مهم محسوب می شود.

ظهور دستگاه‌های تصفیه هوا و ضدعفونی کننده هوا همانند دستگاه تصفیه هوا و اکسیژن ساز، تصفیه هوا ویروس کش و.... موجب شده تا افراد نگرانی در خصوص تنفس هوای مطلوب و باکیفیت را نداشته باشند ؛خوشبختانه این دستگاه ها با داشتن فیلترهای متعدد هوای آلوده را به داخل دستگاه کشیده و از هر گونه میکروب، گرد و غبار و آلودگی پاک می کند.

معرفی دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی کننده هوا و کاربرد آن ها

استفاده از تکنولوژی پلاسمای سرد در دستگاه های تصفیه هوا

به تازگی دستگاه های تصفیه هوا با جدیدترین تکنولوژی ها ساخته و به بازار عرضه می شوند؛ که مجهز به فناوری پلاسمای سرد هستند. این دستگاه ها با بکارگیری فیلتراسیون پلاسمای سرد به بافت انسانی هیچ آسیبی وارد نمی کنند و همه ی میکروب ها از بین برده و ضدعفونی محیط انجام می دهند.

دستگاه های تصفیه کننده و ضدعفونی کننده دارای فیلترهای فعال یا اکتیو مانند فیلتر سل پلاسمای سرد و فیلترهای غیرفعال همانند فیلتر ماورابنفش یا فتوکاتالیستی هستند که موجب از بین رفتن آلاینده های بیولوژیک مانند ویروس ها، باکتریها و قارچ ها می شوند و در نهایت هوایی که از دستگاه به محیط وارد می شود، کاملا تمیز و ضدعفونی می باشد.

البته باید دقت کنید که هدف و کاربرد استفاده از این محصول متفاوت است ؛ شما با شناخت انواع دستگاه تصفیه هوا و کاربرد آنها می توانید با توجه به محیط مورد نظر خود بهترین دستگاه تصفیه هوا را خریداری کنید.

تفاوت تهویه هوا و دستگاه تصفیه هوا

عملکرد دستگاه تصفیه هوا شبیه به دستگاه تهویه بوده اما بین این دستگاه ها و دستگاه های تهویه تفاوت های زیادی وجود دارد.

دستگاه تهویه، هوای درون محیط را به بیرون هدایت می کند و هوای بیرون را به درون انتقال می دهد و بنابراین می توان متوجه شد که پاکسازی هوا در چنین شرایطی صورت نمی گیرد و تنها عمل جابجایی رخ می دهد ؛اما در دستگاه تصفیه هوا علاوه بر تهویه هوا، پاکسازی و ضد عفونی هوا وجود دارد.

دستگاه تصفیه هوا دارای چندین فیلتر متفاوت می باشد که به صورت مرحله به مرحله آلودگی درون محیط را شامل؛ بوی بد، آلودگی های شیمیایی، گرد و غبار و غیره را از بین خواهد برد ؛ بنابراین هیچ چیزی جز هوای تمیز و خالص در محیط وجود نخواهد داشت و می توانیم بگوییم مکانیزمی که در دستگاه‌های تصفیه هوا بکار برده می‌شود نسبت به تهویه بسیار پیچیده تر است و کارکرد موثرتری در محیط دارد.

قیمت دستگاه تصفیه هوا نیز بر حسب نوع دستگاه و کارکرد آن مشخص می شود و این دستگاه را با عنوان های مختلفی نظیر "دستگاه تصفیه هوا ویروس کش"  نیز می شناسند.  در هر صورت خرید از شرکت های معتبر و شناخته شده در حوزه فروش دستگاه تصفیه هوا به عنوان یک ضرورت محسوب می شود؛ چرا که این شرکتها با فروش دستگاه تصفیه هوا به شما این اطمینان را می دهند که محیطی سالم و بدون آلودگی در اختیار داشته باشید.

دستگاه تصفیه هوا و اکسیژن ساز

دستگاه تصفیه هوا و اکسیژن ساز نیز هر کدام کاربردهایی دارند و همانطور که اشاره کردیم استفاده از دستگاه تصفیه هوا در محیط، به منظور پاکسازی محیط از هرگونه آلودگی ها، ویروس ها و باکتری ها است و عملکرد دستگاه اکسیژن ساز به طوری است که هوا محیط به درون دستگاه وارد شده و پس از طی چندین مرحله فیلتراسیون، غلظت اکسیژن به ۸۰ درصد افزایش می یابد. ( این عدد در حالت عادی ۲۰ درصد می باشد) معمولا استفاده از این دستگاه در محیط بیمارستان و برخی از خانه ها که دارای بیمارانی با مشکل تنفسی هستند، نیز انجام می شود.

معرفی شرکت دانش بنیان پویا فناوران یسان و محصولات ایروسان

شرکت پویا فن آوران یسان از شرکت‌های دانش‌بنیان است که در کشور ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز نموده و توانسته است خیلی سریع در حوزه دستگاه های ضدعفونی و تصفیه کننده هوا و همچنین توسعه کمی و کیفی فناوری پلاسمای سرد به پیشرفت های بسیار خوبی دست پیدا کند.

خوشبختانه این شرکت هم اکنون با موفقیت‌های بی شمار و تجربه های موفق در کارنامه کاری خود دارای چندین محصول دانش بنیان می باشد و مشتریان متعددی در حوزه های مختلف کاری و سازمان های متفاوت و ادارات گوناگون داشته است.

 تمرکز اصلی کارشناسان و مختصصان شرکت یسان بر روی توسعه فناوری پلاسمای سرد و همچنین استفاده از تکنولوژی جدید و بروز در محصولات ایروسان بوده است.

در خصوص فناوری پلاسمای سرد بد نیست که بدانید یک روش نوین به منظور ضدعفونی کننده هوا بوده و بدون اینکه به بافت های انسانی آسیبی وارد کند موجب از بین رفتن میکروب ها خواهد شد که خوشبختانه محصولات ایروسان مجهز به فناوری پلاسمای سرد هستند.

معرفی دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی کننده هوا و کاربرد آن ها

خرید دستگاه تصفیه هوا مدل Y-۳۰۰ در طرح ویژه مدارس

مدرسه به عنوان خانه دوم بچه ها محسوب می شود. کودکان ما ساعت های طولانی را در مدرسه سپری می‌کنند؛ پس مهم است که چنین محیطی به بهترین شکل ممکن پاکسازی شود.

 با وجود کرونا در سال گذشته مدارس به صورت غیرحضوری برگزار شد و قطعاً به اندازه حضور در مدرسه برای دانش آموزان مفید نبود ولی با گشایش مدارس در سال تحصیلی جدید باید این تضمین وجود داشته باشد که سلامت کودکان در محیط مدرسه حفظ می شود و استفاده کردن از دستگاه تصفیه هوا به عنوان یک راهکار اساسی محسوب می شود.

اگر شما هم از مدیران مدرسه ای هستید که به سلامت دانش آموزان تان اهمیت می دهید و میخواهید برای خرید دستگاه تصفیه هوا اقدام کنید ؛ در طرح فروش ویژه دستگاه یسان مدل Y-۳۰۰ شما میتوانید صاحب یکی از بهترین دستگاه های تصفیه هوا شوید و با پرداخت ۱۴ میلیون تومان بجای ۱۶ میلیون تومان این دستگاه را خریداری کنید و از نصب و ارسال رایگان بهره مند شوید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و سفارش کلیک کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =