۰ نفر
۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۰

مهر نوشت:

پایگاه اطلاع رسانی حرف سفیان یمن روز یکشنبه نوشت: برخی اخبار حاکی است که به احتمال زیاد علی عبدالله صالح در بیمارستان نظامی ریاض مرده است.
به گزارش پایگاه خبری، این اخبار در حالی منتشر شده که دیروز برخی منابع خبری از بیهوشی کامل علی عبدالله صالح خبر داده و اعلام کرده بودند حال وی بعد از عمل سینه و ریه به شدت وخیم است.
در همین حال برخی منابع خبری اعلام کردند که عده ای از شیوخ ، نمایندگان مجلس و شخصیت های سرشناس آماده سفر به ریاض هستند تا با صالح ملاقات کنند و از وضعیت وی مطلع شوند همچنانکه برخی منابع دیگر احتمال داده اند که آنها برای تشییع جنازه وی به ریاض می روند.
این پایگاه خبری به نقل از خبرنگار العربیه در ریاض نوشت که وزیر بهداشت و سفیر یمن در ریاض و برخی مسوولان یمنی مانع ملاقات صالح در بیمارستان شده اند.
یک مقام یمنی در ریاض که خواست نامش فاش نشود به خبرگزاری فرانسه گفت که وضعیت جسمی رییس جمهور یمن بسیار وخیم است و از مشکل تنفس رنج می برد.
در همین حال عبد ربه جانشین صالح که اکنون اداره یمن را بر عهده دارد با سفیران واشنگتن، لندن، پاریس و اتحادیه اروپا دیدار و گفت و گو کرد.
شبکه خبری الجزیره قطر نیز اعلام کرد حال علی محمد مجوز مشاور عبدالله صالح و عبدالعزیز عبدالغنی رییس مجلس شورا به شدت وخیم است و آنان دچار مرگ مغزی شده اند.26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
    0 0
    جهندم!!