دستگیری ۳۲ خرده فروش مواد مخدر و سارق در آبادان و اروندکنار

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری ۳۲ خرده فروش مواد مخدر و سارق در آبادان و اروندکنار خبر داد.

سرهنگ عزیزالله دارایی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان با اشاره به اجرای هم زمان طرح پاکسازی تفرجگاه ها و مناطق آلوده به مواد مخدر و جرم خیز در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده اظهار کرد: این طرح از روز گذشته در شهرهای یاد شده آغاز و تا پاکسازی کامل ادامه دارد.

وی با مهم خواندن امنیت مردم و خانواده‌ها برای پلیس گفت: بنا بر درخواست شهروندان، طرح پاکسازی تفرج گاه ها و مناطق آلوده به موادمخدر و جرم خیز در تمامی نقاط شهرستان (آبادان، اروندکنار و چوئبده) به اجرا درآمده است.

وی افزود: ماموران  کلانتری ها با کمک یگان امداد در طول ۲۴ساعت گذشته موفق به دستگیری ۱۹خرده فروش موادمخدر در حوزه شهری آبادان، ۱۳خرده فروش و سارق در اروندکنار و کشف و ضبط مقادیر زیادی موادمخدر سنتی و صنعتی به صورت بسته بندی شده از مخفیگاه آنان شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

سرهنگ دارایی؛ یادآور شد: همچنین در راستای برخورد با موتورسواران مزاحم و رانندگان خودروهای هنجارشکن، ۱۸ دستگاه موتورسیکلت و۳ دستگاه خودرو توسط یگان امداد و پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری خوب مردم با پلیس گفت: شهروندان در صورت مشاهده ی هرگونه مورد مشکوک یا اخلال در نظم عمومی می‌توانند از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به ‌صورت شبانه‌روزی با پلیس در میان گذارند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =