شاهد ولنگاری بی حد و حصری در فضای مجازی هستیم/مجلس اجازه نمی‌دهد حقوق کاربران تضییع شود

فارس نوشت: حجت‌الاسلام فلاحی گفت: نظارت بر فضای مجازی در شرایطی که شاهد ولنگاری بی‌حد و حصری در آن هستیم ضروری است، لذا مجلس یازدهم اجازه نمی‌دهد حقوق خانواده‌های ایرانی و کاربران تضییع شود.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار داشت: سومین جلسه کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی هفته گذشته تشکیل و مقرر شد که روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته و همزمان با جلسات علنی مجلس این نشست‌ها برگزار شود. 

وی افزود: تأکید نمایندگان مجلس بر تخصیص زمان فوق‌العاده برای بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی است تا بررسی طرح مذکور سریع‌تر صورت گیرد. 

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: هیأت رئیسه کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از فضای مجازی انتخاب شده و آئین‌نامه داخلی و اجرایی آن هم مصوب شده است ضمن اینکه در یک نشست آن هم رئیس مجلس حضور داشت.

وی خاطرنشان کرد: از هفته آینده بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی با سرعت بالاتری ادامه پیدا می‌کند و بنا داریم با استفاده از نظرات متخصصان کار را دنبال کنیم.

عضو کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی افزود: نظارت بر فضای مجازی در شرایطی که این فضا شاهد ولنگاری بی‌حد و حصری است لازم است و مجلس یازدهم اجازه نمی‌دهد حقوق خانواده‌های ایرانی و کاربران تضییع شود به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنیم نگرانی مقام معظم رهبری را در این باره را سریعا مرتفع کنیم.

۲۳۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =