۲.۲ میلیارد تومان از اموال باشگاه پرسپولیس توقیف شد

۲.۲ میلیارد تومان از اموال باشگاه پرسپولیس با شکایت یکی از طلبکاران توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس امروز پنجشنبه اعلام کرد که این پول قرار بود به بازیکنان پرداخت شود و در حساب باشگاه بود اما با حکم دادگاه و پس از شکایت یکی از طلبکاران توقیف شده است، به همین دلیل هم باشگاه با کاهش پرداختی به بازیکنان روبرو شد.

این مبلغ با شکایت یک آژانس مسافرتی توقیف شده است. باشگاه پرسپولیس که با مشکلات مالی زیادی روبروست، مدعی شده «از همه جهات در رقابتی نابرابر حضور دارد.»

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1567882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    8 3
    روزگار مالی پرسپولیس بعنوان قهرمان فوتبال ایران واقعا دیدنی است که از قهرمانی های متوالی اش در ایران و نایب قهرمانی هایش در اسیا یک قرون درامد برایش حاصل نمیشه ولی در مقابل تیم آرزو به دل پایتخت چون نور چشمی مسئولین میباشد امسال نیز طبق رسم سالهای گذشته همچنان مشغول ولخرجی و جذب مربی و بازیکنان نجومی ایرانی و خارجی است و بازسازی اساسی استادیوم اختصاصی ا اش را هم در حال انجام دارد !
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    3 5
    دیگه بابا مسعود رفته . قبلا هم این مشکلات بوده و ولی اون موقع خیلی سریع رفع و روجوع میشد ولی الان دیگه شرمنده دیگه
  • راز IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    4 3
    کاملا مشخصه که چه خوابی واسه پرسپولیس دیدن. وقتی فهمیدن که حریف پرسپولیس نمیشن حالا با حمایت وزیر و وکیل و دولتیها میخوان پرسپولیس رو پایین بکشن چون میدونن خودشون توان بالا اومدن ندارن. ننگ به سجادی با اون وزارتش
  • بی نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 0
    تیم حکومتی سالها با پول دولت برانکو را حفظ کرد در حالی که ۴ ماه دیدن استقلال و استراماچونی به اوج رفتند دستور دادنند پولش را ندهند