عضو مجلس خبرگان: حملات سایبری به پمپ‌بنزین‌ها زمینه‌سازی برای اغتشاش بود

ایرنا نوشت: عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: حملات اخیر سایبری که موجب اختلال در سوخت رسانی جایگاه های عرضه بنزین شد توطئه ای توسط دشمنان برای ایجاد تفرقه و زمینه سازی برای اغتشاش در کشور بود.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: این عملیات سایبری نقشه ای از سوی معاندان جمهوری اسلامی بود.
وی ادامه داد: دشمنان در این حمله مجازی قصد داشتند تا به این وسیله اغتشاش و آشوب های آبان ۹۸ را در سراسر کشور احیا کنند.
وی اضافه کرد: آنان درصدد بودند تا افزایش دوباره قیمت بنزین را در رسانه های مجازی به دروغ به مردم کشورمان القا کنند.
خطیب جمعه مراغه گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در سال های گذشته حملات و خرابکاری های سایبری علیه تاسیسات هسته ای چون نظنز داشتند اما اکنون معیشت مردم را نشانه رفته اند.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: با وجود حملات سایبری، بیشتر مشکلات جایگاه های سوخت کشور مرتفع شده است و با همکاری مناسب مردم و مسئولان این توطئه دشمنان نیز شکست خورد.
وی ادامه داد: تلاش مدیران و مسئولان کشور در رفع این مشکل مناسب و قابل قدردانی بود و آحاد مردم نباید به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه کنند بلکه به اطلاع رسانی رسانه های معتبر داخلی توجه کنند.
وی با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده و ۱۳ آبان اضافه کرد: این دانش آموز شهید با وجود ۱۳ سال سن راه را بر دشمن بست و معلمی برای نسل های آینده شد.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1568102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =