۹ نفر
۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
موتور سردار آزمون روشن شد

فارس نوشت؛ ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان در لیگ برتر روسیه سنت شکنی کرد.

 تیم فوتبال زنیت شب گذشته در هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه موفق شد با نتیجه 4 بر یک دینامو مسکو را در هم کوبد و صدرنشین مطلق این پیکارها بماند. این تیم هم اکنون با 29 امتیاز در صدر قرار دارد و دینامو با 23 امتیاز در رده دوم ایستاده است.

سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی سنت شکنی کرد. ستاره ایرانی همیشه گلزن اول زنیتی ها بود ولی در این بازی پایش به گلزنی باز نشد اما در مقابل یک گل ساخت.

با نگاه به آمار ستاره خط حمله تیم ملی کشورمان متوجه می شوید او با کسب نمره 7 جزو بازیکنان خوب میدان بوده است. سردار 90 دقیقه برای زنیت در این بازی تلاش کرد. این بازیکن دو بار در کل بازی می خواست دروازه دینامو مسکو  را باز کند ولی هیچ کدام از شوت های وارد دروازه رقیب نشد.

موتور سردار آزمون روشن شد

مهاجم تیم ملی کشورمان در دریبل بازیکنان رقیب موفق ظاهرا شد و هر 3 باری که تلاش کرد از سد بازیکن رقیب عبور کند موفق به این کار شد. سردار در این بازی 37 بار تاچ به توپ داشته و 3 پاس کلیدی به هم بازی هایش داده که یکی از آنها به گل تبدیل شد.

البته مهاجم ایرانی با توجه به حضورش در نوک خط حمله دقت پاس بالایی نداشته و تنها 65 درصد پاس هایش به مقصد رسیده است.

در حالت کلی آزمون در این بازی سنت شکنی کرد و بعد از مدت ها نتوانست در یک بازی برای زنیت گلزنی کند. سردار در بازی گل تیمش دبل کرده بود و بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود.

آزمون اکنون با به ثمر رساندن 7 گل برای زنیت در رده دوم بهترین گلزنان لیگ برتر روسیه قرار دارد.

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1568258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =