۳ نفر
۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
واکنش چشمی به پنالتی خراب‌کردن وریا

هافبک تیم فوتبال استقلال نسبت به سوالی در مورد پنالتی خراب کردن کاپیتان این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزبه چشمی پس از پیروزی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: به هواداران، کادرفنی، بازیکنان و مدیریت تبریک می گویم. خداراشکر توانستیم سه امتیاز را بیگریم. نکته خوبی که وجود دارد این است که باز هم گل خورده نداشتیم. اول فصل این سه امتیازها مهم است. شرایط تیم روز به روز بهتر می شود. این سه بازی را بردیم، سه امتیاز بازی با فجر را هم بگیریم می توانیم روی نقاط ضعفمان کار کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بازی در پست هافبک دفاعی راحت است، گفت: در فوتبال راحتی نداریم اما مشکلی نیست. باید تلاش کنیم این روند پیروزی‌ها را ادامه بدهیم.

چشمی در خصوص اینکه استقلال تماشاگر پسند بازی نمی کند، عنوان کرد: شما همه بازی ها را می بینید؟ کدام تیم ها تماشاگر پسند بازی می کنند؟

هافبک استقلال در مورد اینکه فقط سپاهان تماشاگر پسند بازی می‌کند، گفت: باید شرایط بازی را ببینید. ما در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم اگر می زدیم شاید نیمه دوم 4-3 گل می شد. در ابتدای فصل مخصوصا برای تیم ما که بازی دوستانه کمی داشته مهم سه امتیازها است. سعی می کنیم روز به روز بهتر شویم.

وی در مورد اینکه آیا دوست دارد پنالتی بزند، اظهار داشت: ووریا هست و می‌زند. چه مشکلی هست؟ اتفاق است و می افتد. عادت بدی که داریم یک نفر پنالتی را خراب می کند به سراغ نفر بعدی می رویم. در بازی قبلی وریا پنالتی را گل کرد و تکرار آن صحنه موردی نداشت. این در روند پنالتی‌ها اخلال ایجاد می کند اما آن هم ان‌شاالله درست می شود.

چشمی در مورد بستن بازوبند کاپیتانی استقلال گفت: ووریا و حسینی هستند اما اگر قسمت شد من هم آن را می‌بندم.

بیشتر بخوانید: طلسم عجیب وریا ادامه داشت!

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1568493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =