فارس نوشت:

رژیم آل خلیفه در پی تداوم سیاست مشت آهنین علیه انقلابیون بحرین و فرار از پذیرش خواسته‌های مردم، رئیس پارلمان این کشور را مسئول کمیته گفت‌وگوی ملی کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، "حمد بن عیسی آل خلیفه " پادشاه بحرین دیروز "خلیفة بن احمد الظهرانی " رئیس پارلمان را مسئول گفت‌وگوهای ملی در کشور کرد.

پادشاه بحرین در این‌باره تاکید کرد که انتخاب الظهرانی بدلیل اعتماد اعضای پارلمان به او و توانایی و تجربه او در روند فعالیت‌های ملی در بحرین است.

وی افزود که مشارکت فعال همه احزاب و گروه‌ها در گفت‌وگوی ملی برای اعلام شفاف نظراتشان و آمادگی شرکت‌کنندگان برای رسیدن به یک دیدگاه مشترک در سایه اتحاد ملی و حفظ ارزشهای جامعه می‌تواند تضمینی برای تحقق خواسته‌های طیف‌های مختلف مردم و نیز تداوم برنامه‌های کشور برای اصلاحات در بخش‌های مختلف باشد.

بحرین از مارس گذشته شاهد تظاهرات گسترده مردم به ویژه شیعیان این کشور بر ضد خاندان سنی آل خلیفه است که قدرت را در این کشور در اختیار دارد.

این ترفند آل خلیفه در حالی اجرایی می‌شود که سیاست سرکوب خونین انقلابیون بحرین همچنین ادامه دارد و به نظر می‌رسد که گفت‌وگوهای ملی صرفا برای فریب افکار عمومی باشد.

جنبش انقلاب 14فوریه بحرین با انتشار بیانیه‌ای ضمن تاکید بر ناکارآمدی راهکاری امنیتی ارائه شده توسط رژیم آل خلیفه هرگونه مذاکره و گفت‌و‌گوی احتمالی با این رژیم را رد کرد.
4949


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =