واکنش سرپرست آلومینیوم به شکایت پرسپولیس درباره استوری جنجالی‌اش

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص بازنشر یک استوری اینستاگرامی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمیدرضا امیدوار درباره استوری جنجالی که موجب شکایت باشگاه پرسپولیس از وی شد، اظهار داشت: پس از بازی روز دوشنبه با موجی از پیام‌های تبریک روبه‌رو بودم و متاسفانه در این میان سهواً تصویری که متن مناسبی نداشت را بازنشر کردم که به هیچ‌وجه با افکار و رفتار بنده همخوانی نداشته و متاسفانه هواداران پرسپولیس را آزرده خاطر کرد.

وی تاکید کرد: در شرایط پس از مسابقه که هواداران تا ساعت‌ها مقابل هتل بودند و اطراف تیم نیز شلوغ بود، متوجه متن آن استوری اینستاگرامی نشدم و آن را بازنشر کردم که نباید این اتفاق می‌افتاد.

امیدوار یادآور شد: فوتبال فضای دوستی و احترام در کنار رقابت است. عمیقا به این مساله اعتقاد دارم و بابت اشتباهی که سهواً اتفاق افتاد، شدیداً ناراحت هستم و از هواداران پرسپولیس و همه اهالی فوتبال عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم این پیام صادقانه مقبول همه اهالی فوتبال باشد.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1569486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    چه جالب! از این دست آدم ها توی فوتبال زیاده. فرقی نمی کنه از استقلال و پرسپولیس گرفته تا این تیم ها. توهین می کنن، تهمت می زنن بعدش برای اینکه خودشون رو خلاص کنن از این حرفها می زنن. خیلی مونده تا بزرگ بشن.