استاندار همدان: بزرگترین سرمایه نظام، مردم هستند

استاندار همدان گفت: بزرگترین سرمایه نظام ما مردم هستند، زبان و گوش مردم، خبرنگاران هستند باید هر دو در حفظ رابطه دو طرفه و بودن در مدار سلوک تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ علیرضا قاسمی فرزاد، در دیدار با مدیران رسانه های استان گفت: نچه که رسانه را به عنوان مجموعه‌ای فاخر تبدیل می‌کند بیان مسائل و مشکلات بدون جانبداری و داشتن نقد منصفانه است، لذا ما وظیفه داریم حقایق را بگوییم و رسانه ها منصفانه بنویسید.

وی خاطرنشان کرد: نقد منصفانه باعث می‌شود خطاها و اشکالات کار را ببینیم و رفع کنیم، رسانه و خبرنگار جایگاه خاص خود را در جامعه دارد، زبان‌گویایی است که حرف مردم را به مجریان و مسئولان می‌رساند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: اکثر خبرنگاران ما منصف هستند و اگر خبر و تحلیل همراه با انصاف باشد باید مورد توجه قرار گیرد، به صراحت و شفافیت در مدیریت اعتقاد دارم و این را از آموزه‌های دینی آموخته‌ایم، اگر با سخن‌پردازی و لفّاظی و کلمات قشنگ وقت را بگذرانیم و در عمل به‌گونه دیگری باشیم درست نیست، باید در رابطه‌ای دو طرفه، با یکدیگر رو راست باشیم ما حقایق را بگوییم و شما منصفانه بنویسید.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: سال ۹۱ که همدان بودم شرایط راحت‌تر و سهل‌تر بود، باید شرایط و کلیات حال حاضر را بپذیریم، در عرصه اقتصادی مشکلات زیادی داریم باید اوضاع را به سمت امید ببریم و جامعه را از رخوت،سستی، یأس و ناامیدی در بیاوریم.

وی یادآور شد:  ظرفیت و مسائل و مشکلات را باید با هم دید، همه در مسیر و مدار اهداف نظام جمهوری اسلامی هستیم و هدف رسیدن به مکارم الاخلاق است.

استاندار همدان همچنین گردشگری را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: این بخش به دوعلت دچار رخوت شده، بی توجهی و کرونا به گردشگری ضربه زده که با اقدامات ارزنده دولت سیزدهم به ویژه در بخش واکسیناسیون به مرحله خوبی رسیده و امیدواریم با فروکش کردن کرونا گردشگری را بیش از پیش فعال کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1569713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =