افتتاح سایت تلفن همراه آب باریک سفلی شهرستان الیگودرز

به منظور توسعه شبکه تلفن همراه، سایت BTSهمراه اول درروستای آب باریک سفلی از توابع شهرستان الیگودرز با فناوری۲G افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سایت تلفن همراه آب باریک شهرستان الیگودرز با حضور دکتر خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ، مهندس حیدری مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان ، معاون فرماندار، مهندس داوودی معاون شبکه مخابرات منطقه لرستان ، مهندس رجبی ریاست مخابرات الیگودرز ، مهندس میرزایی ریاست اداره مخابرات شهرستان سلسله و جمعی از مسئولین این شهرستان افتتاح شد .

 داوودی معاون شبکه مخابرات منطقه لرستان ؛ ضمن تقدیر از حضور نماینده محترم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه گسترش وتوسعه زیرساخت ها و شبکه های ارتباطی را از مهمترین گام های پیشرفت همه جانبه درسطح استان به شمار آورد و گفت: باارائه خدمات با کیفیت و گسترش پوشش شبکه همراه در روستاها با تلاش کارشناسان متخصص مخابرات منطقه لرستان سایت آب باریک با فناوری۲G نصب و راه اندازی گردیدو افزوند: با نصب و راه اندازی این سایت ساکنان روستای آب باریک سفلی روستاهای همجوار از نعمت تلفن همراه برخوردار شدند. وروستاییان دراین منطقه می‌توانند از اینترنت و خدمات مخابراتی این سایت بهره مند شوند.

وی افزود : این سایت با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات USOتامین شده است.

 دکتر خدابخشی نماینده شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم ضمن دیدار با اهالی با تقدیر از زحمات و خدمات مخابرات منطقه لرستان اظهار امیدواری کردند پروژه‌های آتی نیز هر چه سریعتر در شهرستان الیگودرز مورد بهره برداری قرار گیرند.

گفتنی است با پیگیری نماینده شهرستان الیگودرز و موافقت وزارت ارتباطات و اهتمام مسئولین ذیربط و در ادامه نصب و راه اندازی دکل های مخابراتی تلفن همراه، سایت مخابراتی منطقه آبباریک از توابع بخش بربرود شرقی شهرستان الیگودرز احداث و راه اندازی شد. و روستاهای آبباریک علیا و سفلی، عشایر منطقه و بخشی از جاده دسترسی به پیست بین المللی اسکی تمندر تحت پوشش آنتن دهی مطلوب تلفن همراه اول قرار گرفتند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1570467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =