12نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین آزاد شدند

با پیگیری ستاد دیه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و کمک خیرین 12 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی، رئیس کل دادگستری استان قزوین در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمدی  که در زندان مرکزی قزوین برگزار شد، گفت: با پیگیری ستاد دیه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و کمک خیرین 12 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد  آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

مقام ارشد قضایی استان قزوین عنوان کرد: خیّرین با اقدامات خود که در راستای گره گشایی از مشکلات مردم است مظهر سخاوت و بخشش خداوند هستند و سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کرده و با کار ارزشمند خود سنتی حسنه و پسندیده را در جامعه نهادینه می کنند.

وی تصریح کرد: ما باورمان این است که زندان به خصوص در جرائم غیرعمد جای مناسبی برای اصلاح فرد نیست بلکه باید شرایطی فراهم شود تا فرد بتواند با حضور در اجتماع و در کنار خانواده، اشتباهات و خطاهای گذشته خود را جبران کند.

رئیس کل دادگستری استان خطاب به زندانیانی که مورد عفو قرار گرفته اند گفت: اگر از زندان به لحاظ برخورداری از عفوآزاد شده و مجدد در اثر ارتکاب جرم به زندان بازگردید دیگر عفو شامل شما نخواهد شد پس تلاش کنید بر اساس مقررات قانونی حرکت کنید و توکلتان به خدا باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1570928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =