سایه‌روشن‌های خرید و فروش پنت هاوس را می‌شناسید؟!

اگر بخواهید در ذهنتان برای یک زندگی مرفه برنامه‌ریزی کنید، خرید پنت هاوس را باید یکی از اولویت‌هایتان بدانید. زندگی در پنت هاوس، تجربه‌ای منحصربه‌فرد است که نمی‌توان آن را با زندگی در آپارتمان‌های عادی مقایسه کرد. پنت هاوس نشینی رفته‌رفته به بخشی از فرهنگ زندگی اَعیانی تبدیل می‌شود که البته این امر به‌خودی‌خود، اِشکالی ندارد.

پنت هاوس‌ها نوعی پرستیژ و وجهه اجتماعی به ساکنانشان می‌بخشند. ولی همه چیز به «کلاسِ کار» خلاصه نمی‌شود! امکان استفاده از آپشن‌ها و بهره‌مندی از مزایای ویژه یک پنت هاوس، وسوسه خرید آن را دوچندان می‌کند. بااین‌حال وقتی وارد ماجرای خرید و فروش پنت هاوس شوید، می‌بینید که این مسیر با فرایند معامله‌ی یک مِلک معمولی، فرق دارد. همین تفاوت ایجاب می‌کند که قبل از انجام هر اقدامی، با کارشناسانِ امر مشاوره و رایزنی کنید. افرادی مثل مهندس محمد رحیمی که به شما در اخذ یک تصمیم بهینه و مطلوب کمک می‌کنند.

خرید پنت هاوس؛ یک تصمیم خوش آب و رنگ و البته بلندپروازانه!

برای نوشتن از مزایای خرید پنت هاوس یک یا دو مقاله کفایت نمی‌کند! اگر بخواهیم به عمق موضوع برویم می‌توانیم ساعت‌ها درباره جنبه‌های هیجان‌انگیز اقامت در این واحدهای لوکس، صحبت کنیم. کاری که انجام آن در این گفتار کوتاه امکان‌پذیر نیست. بااین‌حال اگر بخواهیم یک مرور کلی بر مزایای خرید پنت هاوس داشته باشیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بهره‌مندی از «ویو» یا چشم‌انداز جادوییِ شهر از بلندای ساختمان
  • داشتن فضای باز اختصاصی
  • امکان اجرای ایده‌های متنوع دکوراسیون مثل ساخت روف گاردن (بام سبز)
  • متمایز بودن و برخورداری از کلاس و پرستیژ اجتماعی بیشتر
  • دوری از عوامل مُخل محیطی مثل صدا، گردوخاک، حشرات و ...
  • داشتن حریم خصوصی بیشتر به‌واسطه برخورداری از راهرو و آسانسور مجزا
  • امکان استفاده از امکانات رفاهی ویژه مثل استخر، سالن بدن‌سازی، سونا، جکوزی و ...
  • و ...

البته توجه داشته باشید که پنت هاوس‌ها می‌توانند از یکدیگر بسیار متفاوت باشند. به‌عنوان مثال، همه پنت هاوس‌ها لزوماً به امکانات رفاهی جانبی مثل استخر یا آسانسور مجزا مجهز نیستند؛ بنابراین و به دلیل تنوع آپشن‌ها، باید از همان ابتدا انتظاراتتان را از خرید پنت هاوس به‌روشنی بیان کنید. فراموش نکنید که خرید این واحدهای لاکچری، یک سرمایه‌گذاری قابل‌توجه محسوب می‌شود؛ پس باید با نهایت تدبیر و دوراندیشی در این مسیر گام بردارید.

سایه‌روشن‌های خرید و فروش پنت هاوس را می‌شناسید؟!

قیمت پنت هاوس؛ مسئله این است!

قیمت پنت هاوس، بزرگ‌ترین مسئله و مهم‌ترین چالش در بازار معاملات این دسته از املاک است. پنت هاوس‌ها واحدهای مسکونی متفاوتی هستند و تفاوت، همواره می‌تواند دلیلی بر گران بودن ملک یا هر محصول دیگری باشد. بنابراین اگر قصد خرید پنت هاوس دارید، باید بودجه بیشتری را برای این کار کنار بگذارید.

قیمت پنت هاوس به‌طور میانگین، ۱۵ درصد گران‌تر از یک آپارتمان معمولی با لوکیشن و متراژ مشابه است. البته این اختلاف قیمت از ۵% آغاز می‌شود و گاهی حتی به ۳۰% هم می‌رسد! کارشناسان املاک یک سیر صعودی را برای این اختلاف قیمت پیش‌بینی می‌کنند. از نظر علم اقتصاد، با وجود افزایش تقاضای بازار برای خرید پنت هاوس، عرضه این واحدها کاملاً محدود است. عدم وجود بالانس بین عرضه و تقاضا، مسئله‌ی کمیابی را تشدید می‌کند. هر چقدر شدت کمیابی بیشتر شود، قیمت نیز افزایش پیدا می‌کند. پس اگر واقعاً می‌خواهید پنت هاوس بخرید، بهتر است زودتر برای یافتن گزینه دلخواهتان وارد عمل شوید. ممکن است فرصت، خیلی سریع از دستتان بپرد!

قیمت پنت هاوس غیر از متراژ و لوکیشن، به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • نوع ساختار و طراحی
  • میزان برخورداری از امکانات ویژه
  • عمومی یا خصوصی بودن حق استفاده از امکانات
  • مصالح به‌کاررفته در ساخت پنت هاوس

یکی از مهم‌ترین موارد در بحث خرید و فروش پنت هاوس، شناخت مفهوم و تعریف یک پنت هاوس استاندارد است. بسیاری از فروشندگان یا واسطه‌ها، گزینه‌هایی را به‌عنوان پنت هاوس به خریداران پیشنهاد می‌دهند که با مفهوم یک پنت هاوس واقعی، اختلاف زیادی دارند. واحدهایی که با وجود اینکه یک پنت هاوس استاندارد نیستند، اما قیمت بسیار بالایی دارند. حتماً شنیده‌اید که از قدیم گفته‌اند هر گردی گردو نیست! ممکن است یک واحد در بالاترین نقطه ساختمان واقع شده باشد و اتفاقاً از فضای باز و امکانات جانبی هم برخوردار باشد؛ بااین‌حال اگر این واحد در محاصره ساختمان‌های بلندِ اطراف قرار بگیرد یا حریم خصوصی مطلوبی نداشته باشد، نمی‌توان آن را یک پنت هاوس ایده‌آل دانست. پس مسئله به این سادگی‌ها هم نیست!

سایه‌روشن‌های خرید و فروش پنت هاوس را می‌شناسید؟!

با همراهی مهندس محمد رحیمی، خرید و فروش پنت هاوس آسان است!

چالش‌هایی مثل قیمت پنت هاوس یا دردسرهای یافتن یک پنت هاوس استاندارد، شاید کار را کمی برایتان سخت کند. بااین‌حال، همواره افرادی وجود دارند که برای حل یک مسئله، ایده‌های درخشانی ارائه می‌دهند. مهندس محمد رحیمی، یکی از همین کارشناسان بادانش و از فعالان مجرب در زمینه خرید و فروش پنت هاوس است. راهنمایی‌های راهگشای ایشان، مسیر مطمئنی را برای معامله پنت هاوس پیش پایتان می‌گذارد.

اگر خواهان خرید پنت هاوس هستید، با مشاوره‌های مهندس رحیمی می‌توانید با توجه به معیارها و بودجه‌ای که دارید، فهرستی از بهترین گزینه‌های ممکن را گلچین کنید. «آقای پنت هاوس» به‌واسطه اِشراف کامل بر جنبه‌های فنی و تجاری یک پنت هاوس، بینش کاملی را درباره هر گزینه برایتان ایجاد می‌کند. به این ترتیب می‌توانید درنهایت دست روی گزینه‌ای بگذارید که با ایده‌آل‌هایتان بیشترین همخوانی را داشته باشد. شاید هم مالک یک پنت هاوس باشید و به جای خرید، قصد فروش پنت هاوس را داشته باشید. در اینجا نیز می‌توانید از مشاوره‌های مهندس محمد رحیمی بهره‌مند شوید. با مشاوره‌های ایشان، علاوه بر اینکه فرایند فروش پنت هاوس را تسریع می‌کنید، مِلکتان را به قیمتش خواهید فروخت.

آقای مهندس رحیمی برای تسهیل کار خرید و فروش پنت هاوس، اخیراً از پلتفرمی با نام «پنت هاز» رونمایی کرده‌اند. یک پلتفرم هوشمند که درواقع یک بانک اطلاعاتی گسترده از پنت هاوس‌های استاندارد در سراسر ایران است. شما می‌توانید برای خرید، فروش و رهن و اجاره پنت هاوس به بخش مربوطه در سایت پنت هاز  مراجعه کنید و به بررسی گزینه‌های مدنظرتان بپردازید. سیستم جستجوی پیشرفته سایت پنت هاز، نتایج را در کسری از ثانیه با توجه به معیارهای موردنظر برایتان فهرست می‌کند.

 اطلاعات تماس مجموعه پنت هاز

۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶ – ۸۸۴۹۲۳۱۳ – www.penthuzz.com  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1571253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =