انتقاد سخنگوی شورای شهر کرج از گودبرداری ۶/۸ هزار مترمربعی در منطقه ۵

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: گودبرداری ۶/۸ هزار مترمربعی در منطقه ۵ ،به شکل خطر ناکی انجام شده است و عملکرد شهرداری در خصوص عمل به وظایف قانونی به صورت جدی بررسی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «علی قاسم پور» سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در پایان بیست و سومین جلسه رسمی شورای شهر در جمع خبرنگاران در خصوص بارندگی‌های اخیر و آبگرفتگی‌ها در کرج، اظهار داشت: آبگرفتگی در هنگام بارندگی‌ها، مشکلی است که سراسر کشور با آن مواجه هستند چرا که زیرساخت‌های شهری کشش میزان ورودی بارندگی‌ها را ندارد. 

وی با اشاره به دلایل ایجاد آبگرفتگی و بروز سیلاب در شهرها، افزود: در این راستا یا بخش ساختاری و عمرانی موجود، جوابگوی نیاز شهرها نیست و یا اینکه میزان بارش‌ها در برخی شهرها بالاست یا اقدامات در حوزه مدیریت بحران مناسب نبوده است. 

سخنگوی شورای شهر کرج به سیلاب شهرک جهان‌نما در بارندگی‌های اخیر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مشکلات موجود در شهرک جهان‌نما در بارندگی دوم مدیریت شد و این امر باید الگویی باشد تا با بررسی دقیق مشکلات، در بارندگی‌های بعدی موفق عمل شود.  

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از مشکلات در هنگام بارندگی در سطح شهر، یادآور شد: مردم انتظار دارند در زمان بارندگی شاهد نعمات باران باشند نه دردسرهای ترافیک و غیره. 

قاسم پور در ادامه در خصوص گودبرداری غیر مجاز در منطقه ۵ شهرداری کرج که در مساحت ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع صورت گرفته است؛ گفت: طبق بررسی‌های انجام شده از سوی همکارانم، گودبرداری به شکل خطرناکی انجام شده است.

وی تاکید کرد: در خصوص گودبرداری فوق باید بررسی شود که شهرداری در این خصوص به وظایف قانونی خود عمل کرده و اقدامات لازم برای جلوگیری از فاجعه انسانی را انجام داده است یا خیر؟!

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: از موضع رسمی شورا اعلام می‌کنم؛ هرکس که باعث و بانی خسارت به مردم شود باید پاسخگو باشد و باید این امر به صورت جدی پیگیری شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1571272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =