۰ نفر
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
فروش انواع دیزل ژنراتور و موتور برق

هر فرآیند صنعتی در مقیاس کوچک یا بزرگ از مجموعه ای از تجهیزات صنعتی با کاربردهای مختلف تشکیل شده است که این اجزا در کنار یکدیگر یک کل منسجم برای رسیدن به هدف را تشکیل می دهند بنابراین کیفیت تجهیزات صنعتی ضامن عملکرد صحیح و پیشرفت یک صنعت است.

 مجموعه کاشانی از جمله شرکت های فعال در حوزه واردات و فروش تجهیزات صنعتی می باشد که در مدت فعالیت خود پروژه های بزرگ بسیاری را با موفقیت به اتمام رسانده است. تیم بازرگانی کاشانی نمایندگی واردات، کوپله و فروش انواع دیزل و ژنراتور از بهترین برندهای جهانی است که خدمات مربوط به مشاوره انتخاب محصول، نصب و راه اندازی انواع تابلوهای اتوماتیک، پارالل، دیزل ژنراتور و موتور برق را نیز ارائه می نماید.

امروز شرکت دیزل ژنراتور کاشانی یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین وارد کنندگان انواع دیزل ژنراتور در ایران است که خدمات آن شامل فروش، نصب، خدمات پس از فروش و تعمیر انواع موتور برق، کوپله دیزل ژنراتور، پمپ های صنعتی، کشاورزی و خانگی، موتور دیزل و انواع دیزل ژنراتور از جمله دیزل ژنراتورهای دست دوم، دیزل ژنراتور برق اضطراری و دیگر ماشین آلات صنعتی کشاورزی می باشد. در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین محصولات ارائه شده توسط این مجموعه می پردازیم.

 دیزل ژنراتور چیست و چه کاربردی دارد؟

دیزل ژنراتور یک دستگاه تولید کننده برق است که از دو بخش موتور دیزلی و یک ژنراتور الکتریکی (معمولا دینام) تشکیل می شود. در یک دیزل ژنراتور از احتراق یک موتور با سوخت دیزل (گازوئیل) برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می شود. در طی این احتراق و سوختن گازوئیل، انرژی مکانیکی لازم برای چرخاندن ژنراتور ایجاد شده و ژنراتور به عنوان یک مولد برق این انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می نماید.

اجزای اصلی یک دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور همانند سایر تجهیزات صنعتی از اجزای کوچک و بزرگی تشکیل شده است که به دو دسته اجزای اصلی و فرعی تقسیم می شوند. اجزا و قطعات اصلی یک دیزل ژنراتور عبارتند از:

  • چارچوب و بدنه اصلی
  • پنل کنترل
  • موتور دیزل
  • سیستم سوخت رسانی
  • سیستم روغن کاری
  • سیستم اگزور و خنک کننده
  • تنظیم کننده ولتاژ
  • دستگاه تولید کننده برق متناوب
  • شارژ باطری
  • کانوپی صداگیر
  • تابلو برق

کیفیت و عملکرد صحیح تمام اجزای یک دیزل ژنراتور تاثیر به سزایی در کاهش خسارات و حسن انجام کار دارد. اگر هر یک از قطعات اصلی یک دیزل ژنراتور وظیفه خود را به درستی انجام ندهند و از ظرفیت متناسب با نیاز پروژه برخوردار نباشند خسارات سنگینی به کل پروژه وارد می گردد به همین علت توصیه می شود که در صورت نیاز، دیزل ژنراتور را از یک برند معتبر همراه با امکان بهره مندی از خدمات پس از فروش خریداری نماییم . شرکت کاشانی نمایند فروش و خدمات پس از فروش بهترین برندهای دیزل ژنراتور در سرتاسر ایران می باشد که از جمله این برندها می توان به ولوو پنتا، بادوین، لوول، موتورسازان تبریز، پرکینز، کامینز و بنز اشاره نمود.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

شرکت سوئدی ولوو پنتا یکی از رهبران اصلی تولید انواع موتورهای دیزلی برای مصارف صنعتی و دریایی در سطح جهانی می باشد. موتورهای دیزل این برند بسیار کارآمد بوده و دارای دامنه قیمت مناسبی می باشند. از جمله ویژگی های اصلی این مدل علاوه بر نصب و راه اندازی سریع و آسان، عملکرد مطلوب آن در سطوح صاف و بدون لرزش با کمترین میزان صدا می باشد. شرکت ولوو پنتا از تکنولوژی بالای سیستم تزریق گازوئیل و توربو شارژر در طراحی دیزل ژنراتور های خود با هدف احتراق عالی و کاهش مصرف سوخت بهره می برد. دیزل ژنراتور ولوو پنتا دارای سوپاپ قابل تعویض و بوش سیلندر بوده و از دوام بالایی برخوردار هستند.

فروش انواع دیزل ژنراتور و موتور برق

دیزل ژنراتور کامینز

شرکت بین المللی کامینز از بزرگ ترین و شناخته شده ترین کمپانی های تولید کننده موتورهای دیزلی در جهان می باشد که فعالیت خود را بیش از 90 سال پیش با شعار "نگه داشتن جهان در حرکت" آغاز نموده است. کمپانی کامینز دارای سابقه ای بسیار درخشان در عرصه تولید تجهیزات صنعتی مرتبط با موتورهای دیزل و تامین برق اضراری می باشد. این شرکت طیف کاملی از انواع موتورهای دیزلی با قدرت و کاربردهای مختلف را تولید می نماید که همگی دارای کیفیت عملکردی  و بهره وری بالا همراه با آلودگی پایین و حداقل مصرف سوخت می باشند.

دیزل ژنراتور های کمپانی کامینز دارای شاسی فولادی همراه با ضربه گیر بین موتور و شاسی، روغن و ضد یخ و نشانگر سوخت می باشند. این دیزل ژنراتورها درحالت نرمال تابلو برق دستی دارند ولی در صورت سفارش می توانند به تابلو برق اتوماتیک (ATS) و یا کانوپی مجهز شوند. انواع دیزل ژنراتور های کمپانی کامینز از kva 30 تا kva 1500 توسط شرکت دیزل ژنراتور کاشانی در سرتاسر ایران به فروش می رسد.

موتور برق چیست و چه کاربردی دارد؟

موتور برق از جمله تجهیزات صنعتی بسیار پرکاربرد می باشد که از آن برای تولید برق در شرایطی که به جریان برق مستقیم دسترسی نداریم استفاده می شود. موتور برق از ترکیب یک ژنراتور برق و یک موتور احتراقی بنزین سوز ساخته می شود. در یک موتور برق که با انرژی سوخت بنزین کار می کند انرژی حاصل از احتراق سوخت بنزین به انرژی مکانیکی تبدیل شده و ژنراتور این انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می نماید. اجزای اصلی یک موتور برق علاوه بر موتور بنزینی و ژنراتور عبارت است از: گاوانر یا همان تنظیم کننده سرعت موتور، ولتاژ رگلاتور یا همان تنظیم کننده ولتاژ، باک سوخت، سیستم خنک کننده، شاسی و بدنه اصلی و اگزوز.

فروش انواع دیزل ژنراتور و موتور برق

انواع موتور برق کدام است؟

به طور کلی موتور برق را می توان بر اساس میزان توان خروجی برق تولید شده به انواع کوچک با توان کمتر و انواع بزرگتر با توان خروجی بیشتر تقسیم نمود. انواع موتور برق شامل موتور برق های کوچک و قابل حمل با توانایی تولید چند صد وات برق، موتور برق های دیزلی با توان تولید چند هزار وات و مولدهای ثابت و بزرگ با توان خروجی بیش از یک میلیون وات می باشد.

علاوه بر توان خروجی، موتور برق ها را می توان بر اساس منبع تامین انرژی اولیه ژنراتور به انواع بنزینی، دیزلی، پروپان، بیو دیزل، آب، گاز فاضلاب یا هیدروژن و گاز طبیعی تقسیم نمود. بر همین مبنا می توان گفت که انواع موتورها و مولد های برق عبارتند از:

  • موتور برق بنزینی
  • دیزل ژنراتور برق
  • ژنراتور گازی
  • هیدروژنراتور
  • ژنراتور آبی

شرکت دیزل ژنراتور کاشانی نمایند رسمی واردات انواع موتور برق از بهترین و باکیفیت ترین برند های جهانی می باشد. برای دریافت مشاوره پیش از خرید، سفارش محصول و دریافت خدمات پس از فروش می توانید با نمایندگی های شرکت کاشانی در ارتباط باشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1571425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =