طعنه نماینده ولی‌فقیه در سپاه به سران واشنگتن : استکبار و آمریکا هنوز ادعای ابرقدرتی دارد!

ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ارتقای قدرت بازدارندگی نظام، محصول اثربخشی اشراف بر وضعیت، ظرفیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های درست ناشی از آن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسم یازدهمین جشنواره مالک اشتر که صبح سه‌شنبه در مسجدالغدیر ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، با اشاره به مواجهه اخیر دریادلان غیور سپاه برابر ارتش تروریستی آمریکا در دریای عمان اظهار کرد: خدا را شاکریم که بار دیگر انقلاب اسلامی به ویژه پاسداران انقلاب را مورد عنایت قرار داد و مطابق وعده قرآن، نیروی حق با اقتدار و صلابت و ایجاد رعب و وحشت در دل دشمن مقابل جبهه  استکبار پیروز شد.  

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تجلیل از رشادت و اقدام پیروزمندانه دلیرمردان نیروی دریایی راهبردی سپاه افزود: استکبار و آمریکا هنوز ادعای ابرقدرتی دارد! اما ایستادگی همراه با آرامش شما آن هم با قایق‌های کوچک برابر ناو عظیم‌الجثه که شجاعت خاصی نیاز دارد، بسیار غرورانگیز و معنادار بود.  

حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کاری کرده که آمریکا امکان به‌کارگیری امکاناتش برابر عزم راسخ فرزندان رشید ملت ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: به دلایل خاص و برخی شرایط نمی‌توان به عظمت خیلی از حوادث از جمله پیروزی جبهه مقاومت در برابر استکبار در لبنان پی برد، زیرا آنطور که باید شکست آمریکا در لبنان را نشان نداده‌ایم. آنها آمده بودند حزب‌الله را تضعیف و از صحنه مقاومت حذف کنند، اما در معادله‌ای معکوس و خلاف خواست و خیال شیطانی آنها حزب‌الله محبوب‌تر و قدرتمندتر شد و آمریکا در لبنان شکست مفتضحانه‌ای را به کلکسیون افتخارات خود افزود.

وی با تاکید بر اینکه رزمندگان جان بر کف نیروی دریایی سپاه هم شکست خفت‌بار دیگری در خنثی‌سازی حمایت آنها از سرقت نفت ایران رقم زدند، ادامه داد: نیروهای ما در این صحنه اسلحه را به سمت دشمن نشانه گرفتند و تردیدی در چهره مصمم آنها مشاهده نشد. این دستاورد بزرگی است که اراده خداوند در آن بود تا جبهه حق پیروز شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری پس از تصرف کشتی انگلیسی توسط نیروی دریایی سپاه در سال گذشته که فرمودند «بگویید دستتان درد نکند»،  عنوان کرد: حالا هم بار دیگر به این جان بر کفان پرافتخار و غیرتمند می‌گوییم که دستتان درد نکند، کار بزرگتری انجام دادید.

حاجی‌صادقی با تاکید بر اهمیت موضوع اشراف در سازمان و مدیریت اظهار کرد: اشراف از روش‌های هدایتی قرآن و بالاترین مرتبه ایمان است که بدانی خدا با توست؛ فراموش نکنید اشراف از کارهای خدایی است و اوست که بر همه امور اشراف دارد.

وی با تاکید بر اینکه در رویکرد و نگاه قرآنی، انسان رها نیست و همواره تحت اشراف، کنترل و نظارت است، تصریح کرد: اشراف خداوند براساس حسن فعلی و فاعلی است و خداوند بر همه امور ما مشرف است.

طعنه نماینده ولی‌فقیه در سپاه به سران واشنگتن : استکبار و آمریکا هنوز ادعای ابرقدرتی دارد!

نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه اشراف در سازمان باید براساس خروجی و اثربخشی باشد، افزود: هدف اصلی اشراف را باید هدایت ببینیم، زیرا اشراف با نشان دادن وضعیت، مقدمه‌ای برای تصمیمات درست است.

تقویت روحیه، وظیفه‌شناسی، هدایت و درست عمل کردن از هدف‌گذاری‌های جدی اشراف است

حاجی‌صادقی تقویت روحیه، وظیفه‌شناسی، هدایت و درست عمل کردن را از موضوعات و هدف‌گذاری‌های جدی اشراف دانست و تاکید کرد: ارتقای قدرت بازدارنده نظام و معتبرسازی آن در ذهن و فضای تصمیم دشمنان محصول اثربخشی اشراف بر وضعیت و ظرفیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های درست ناشی از آن است.

وی با بیان اینکه اشراف باید خروجی موثر داشته باشد، گفت: اشراف گزارش عملکرد است و گزارش‌ها ضمن جامعیت و روزآمدی باید منجر به پیشرفت و تقویت سازمان شود.

همچنین در این مراسم سرهنگ پاسدار مجید شیاسی دبیر اشراف نمایندگی ولی فقیه در سپاه با ارائه گزارشی از روند و چگونگی ارزیابی عملکرد رده‌های سازمانی گفت: مطلوب‌های اشراف نیروهای مسلح، آرمانگرایی، آینده‌نگری و آینده‌سازی تحت تدابیر و اراده فرمانده معظم کل قوا است که به عنوان سند راهبردی توسط معظم‌له ابلاغ شده است.

وی افزود: مهمترین بخش این سند بیانیه رسالت و کنترل تعالی بخش از طریق شناخت گویا و متقن عملکرد و وضعیت نیروهای مسلح از طریق مدیریت و پایش و کمک به آنها است که اهداف آن پیشرفت و ارتقای سازمان و انجام ماموریت‌ها و تحقق تدابیر، فرامین و انتظارات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا است.

دبیر اشراف نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه موضوعات اصلی تحول در چرخه اشراف، اصلاح فرایندها برای اثربخشی از طریق بررسی‌های میدانی است خاطرنشان کرد: هدف این جشنواره ایجاد فرهنگ شایسته سالاری با معرفی نفرات و سازمان‌های موفق است.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده معظم شهید سردار سرتیپ پاسدار حسین صفری، با هدای لوح از منتخبین یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدردانی شد.

23219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1571565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    آفرین