رونمایی وزیر کشور از یک طرح جدید در استانها/ دولت در تنظیم بازار جدی است

ایرنا نوشت: وزیر کشور با بیان اینکه تنظیم بازار یکی از اقدامات جدی دولت است، گفت: امروز دولت و رئیس جمهور با همه توان به دنبال رفع مشکلات هستند، در بحث کرونا؛ کنترل بازار در سیمان و فولاد توفیقات مناسبی به دست آمده است.

 احمد وحیدی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران، اظهار کرد: کشور مسیر پیشرفت به سمت تمدن نوین اسلامی را طی می‌کند، مدینه فاضله‌ای برای چشم انداز نظام تعریف شده است در راس همه پیشرفت‌ها پیشرفت انسانی است.

 وزیر کشور گفت: امروز دولت و رئیس جمهور با همه توان به دنبال رفع مشکلات هستند،  در بحث کرونا؛ کنترل بازار در سیمان و فولاد توفیقات مناسبی به دست آمده است.

وی ادامه داد: تنظیم بازار یکی از اقدامات جدی دولت است و بعد از آن حرکت زیربنایی دیگر که برای حل مشکلات مزمن اقتصادی وجود دارد در دستور کار دولت قرار دارد.

وحیدی با اعلام اینکه هر استانی یک طرح پیشرفت دارد و این طرح را استاندار با کمک همگان در کوتاه‌مدت و بلندمدت پیش ببرد، افزود: دستاوردهای خوبی در دوران انقلاب استان مازندران انجام شده است، مدیران استانی زحمات خوبی کشیدند و مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به نقطه بلند در کشور نیاز به جهش دارد و باید برنامه جهشی خودمان را طراحی کنیم.

تنظیم بازار یکی از اقدامات جدی دولت است/ در بحث کرونا، کنترل بازار در سیمان و فولاد توفقیقات مناسبی به دست آمده

وزیر کشور با اشاره به سابقه انقلابی و اجرایی استاندار جدید مازندران، افزود: ایشان در سطح ملی مورد اعتماد و حمایت قرار دارند، این ظرفیت خوب است که می‌تواند با روحیات جهادی در این مسؤولیت موفق باشند و شاهد دستاوردهای خوبی از استاندار جدید باشیم و این نیاز به همراهی مسؤولان اجرایی استان است.

وی با اعلام اینکه مسیر کشور مردم سالاری دینی است که رهبر انقلاب اسلامی بارها و بارها به مسؤولان اجرایی کشور گوشزد کرده‌اند، افزود: دوره جدیدی در استان مازندران شروع می‌شود از زحمات گذشتگان تقدیر می‌کنیم و در دوره جدید انتظار حرکت پرشتاب داشته باشیم.

وحیدی افزود: مازندران سرزمین مبارک، عارفان و عالمان بزرگ، علامه حسن‌زاده آملی، جوادی آملی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید است، برای انسان توفیق است که در این محضر حاضر باشد.

وی گفت: مازندران سرزمین دلاوری‌ها و حماسه‌ها است، حماس‌های که مرتبط با ائمه است، بنده بارها و بارها در مراسم شهدای استان مازندران حضور داشتم علاقه مردم به  به شهدا را لمس کردم و باطن مردم مازندران به شهدا علاقه‌مند هستند.

وزیر کشور افزود: مازندران استان برخودار در همه زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی است،ظرفیت‌های استان بسیار زیاد است، رتبه اول در تولید برنج، رتبه دوم در مرکبات و رتبه برتر در تولید مرغ و تخم‌مرغ، گل‌های زینتی این موارد بخش اندک ظرفیت‌های بزرگ استان مازندران است.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های تاریخ و معنوی استان مازندران بسیار زیاد است که ظرفیت‌های طبیعی اندک است، ظرفیت خدادی بسیار مهم است که از این موارد حداکثر بهره‌برداری شود.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1572076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =