توصیه مهم استاندار تهران به فرماندار ملارد: ۵ جوان گام دومی انقلابی و آماده برای خدمت تحویل دهید

استاندار تهران گفت: حرکت جهادی وانقلابی نصب العین فعالیت های فرمانداران استان باشد و فرمانداران استان نباید شب و روز داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار ملارد اظهار داشت: تقارن معارفه فرماندار جدید شهرستان ملارد را با سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم را به فال نیک‌ می گیریم.
 
وی ادامه داد: معتقد به بکارگیری مدیران بومی هستیم به این دلیل که  تجربه ثابت کرده که این جنس مدیران پرتلاش تر و دلسوزتر از مدیران غیربومی هستند.
 
استاندار تهران عنوان کرد: توقع از فرماندار جدید ملارد این است که هنگام تحویل فرمانداری به نفر بعدی ۵ جوان گام دومی و انقلابی و آماده برای تصدی فرمانداری تحویل دهد.
 
منصوری سپس گفت: باید مردم را وارد و دخیل در مدیریت بدانیم و در بحث مدیریت کرونا چقدر گروه های جهادی بودند که در این راه گره گشایی کردند و اساسا باید مراقب باشیم که مردم زیر دست و پای بروکراسی له نشوند و در این مواقع کار جهادی گره گشاست.
 
وی با بیان اینکه حرکت جهادی وانقلابی نصب العین فعالیت های فرمانداران استان باشد، خاطرنشان کرد: فرمانداران استان باید صادقانه با مردم گفتگو و مشکلات را بیان کنند و مردم حتما حرف صحیح را می پذیرند و فرمانداران استان نباید شب و روز داشته باشند.                                       23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1572746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =