مدارس متوسطه دوم و ابتدایی از اول آذرماه در اصفهان بازگشایی می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس نوبت اول متوسطه و ابتدایی از اول آذرماه به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، آذر کیوان امیرپور  اظهار کرد: مدارس متوسطه نوبت دوم از نیمه آبان متناسب با شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده، بازگشایی شده است و مدارس نوبت اول متوسطه و ابتدایی هم از اول آذرماه به صورت حضوری برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: اگر دانش آموزی در کلاس درس علائم کرونا داشته باشد کل کلاس به مدت دو هفته تعطیل می شود و تاکنون به واسطه بازگشایی موردی نداشتیم.

وی در ادامه به آمار واکسیناسیون دانش آموزان اشاره ای کرد و گفت: ۳۶۳ هزار نفردانش آموز ۱۲ تا ۱۸ سال در اصفهان واکسن دریافت کرده اند و بیش از ۲۰۴ هزار نفر از دانش آموزان دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

امیرپور با اشاره به اینکه آمار دقیقی از حضور دانش آموزان متوسطه دوم نداریم، گفت: با توجه به اینکه شهر قرمزی در استان اصفهان نداریم تمام مدارس متوسطه دوم اقدام به بازگشایی کردند. بازگشایی مدارس متناسب با شرایط فیزیکی مدارس و امکانات موجود است و اولویت با آموزش حضوری است و هیچ مدیر مدرسه ای نمی تواند به صورت شخصی برای آموزش حضوری و مجازی تعیین تکلیف کند.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1572854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =