معرفی آنتی ویروس مناسب برای مقابله با باج افزارها

به گزارش نودسرو، ارائه کننده لایسنس محصولات امنیتی eset در ایران، اصطلاح باج افزار به نوع خاصی از نرم افزارهای مخرب اشاره دارد که برای اخاذی استفاده می شود. در طول حمله باج‌افزار، بدافزار به داده‌های ذخیره شده روی دیسک دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را رمزگذاری و غیرقابل دسترس می‌کند و اغلب صفحه را نیز قفل می‌کند. سپس قربانی در ازای دسترسی به اطلاعاتش باید پول بپردازد.

باج افزار چیست؟

به گزارش نودسرو، ارائه کننده لایسنس محصولات امنیتی eset در ایران، اصطلاح باج افزار به نوع خاصی از نرم افزارهای مخرب اشاره دارد که برای اخاذی استفاده می شود. در طول حمله باج‌افزار، بدافزار به داده‌های ذخیره شده روی دیسک دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را رمزگذاری می‌کند و آن را غیرقابل دسترس می‌کند و اغلب صفحه را نیز قفل می‌کند. سپس قربانی در ازای دسترسی به اطلاعاتش پول باید بپردازد.

باج‌افزار معمولاً از طریق فایل های پیوست‌ ایمیل، لینک ها در پیام‌های ارسالی در شبکه های اجتماعی یا دانلود از وب‌سایت‌هایی که در معرض خطر هستند پخش می شوند. این امر به طور فزاینده ای رایج شده است: بر اساس اعلام CyberRisk Alliance، یک کسب و کار در هر ۴۰ ثانیه قربانی یک حمله باج افزار می شود که تخمین زده شده است تا سال 2019 به ۱۱.۵ میلیارد دلار خسارت به کسب و کارها وارد شده است. در حال حاضر برای جلوگیری از حملات باج افزار ها توصیه میشود اقدام به نصب نسخه ارجینال آنتی ویروس نمایید که در این مقاله قصد داریم محصولات eset را برای این کار معرفی نماییم. شما با خرید لایسنس نود 32 قادر خواهید بود از اکثر حملات بدافزارها و باج افزارها جلوگیری کنید. تمام این امکانات فقط با خرید نسخه اروجینال eset به دست خواهد آمد.

انواع باج افزار

  • باج افزار Diskcoder کل دیسک را رمزگذاری می کند و از دسترسی کاربر به سیستم عامل جلوگیری می کند.
  • باج افزار Screen locker دسترسی به صفحه نمایش دستگاه را مسدود می کند.
  • باج افزار Crypto-ransomware داده های ذخیره شده روی دیسک قربانی را رمزگذاری می کند.
  • PIN locker دستگاه‌های اندرویدی را هدف قرار می‌دهد و رمز وورد گوشی ها را تغییر می‌دهد.

همه انواع باج‌افزارهای ذکر شده در بالا خواستار پرداخت هستند که عموماً باید با بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتالی که ردیابی آنها سخت است پرداخت شود. در عوض، اپراتورهای آن قول می‌دهند که داده‌ها را رمزگشایی کنند یا دسترسی به دستگاه آسیب‌دیده را بازیابی کنند.

با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که مجرمان سایبری در معامله خود به آن عمل کنند. کارشناسان امنیتی توصیه می کنند که بهتر است این مبالغ را پرداخت نکنید، زیرا به سادگی حملات بیشتر را تشویق می کند. همچنین باید با تیم پشتیبانی فنی ارائه‌دهنده امنیت فناوری اطلاعات تماس بگیرید تا ببینید چه امکاناتی برای رمزگشایی وجود دارد.

چرا به حفاظت باج افزار نیاز دارید

در سال ۲۰۱۶، وزارت دادگستری ایالات متحده فاش کرد که مرکز شکایات جرایم اینترنتی (IC3) از سال ۲۰۰۵ تقریباً ۷۷۰۰ شکایت عمومی در مورد باج افزار دریافت کرده است که مجموعاً ۵۷.۶ میلیون دلار خسارت دریافت کرده است. این خسارات شامل باج‌های پرداخت شده - طبق گفته FBI معمولاً بین ۲۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار است - و همچنین هزینه‌های متحمل شده در برخورد با حمله و ارزش تخمینی داده‌های از دست رفته  می باشد. تنها در سال ۲۰۱۵، قربانیان بیش از ۲۴ میلیون دلار در حدود ۲۵۰۰ مورد گزارش شده به IC3 پرداخت کردند.

جلوگیری از حملات باج افزار با آنتی ویروس Eset

ESET در برابر باج افزار Petya و WannaCry محافظت می کند اکنون با ESET Internet Security از رایانه ها و دستگاه های خود محافظت کنید.

نرم افزار آنتی ویروس ایست در شناخت ، تعیین و جلوگیری از تهدیدات سایبری خیلی خوب می باشد و زیادترین امتیازات را در میان نرم افزارهای امنیتی داشته و همچنین پشتیبتانی کامل و قوی شرکت بزرگ ایست این نرم افزار را به غول دنیای امنیتی تبدیل کرده است. نرم افزار اینترنت سکیوریتی ایست ، خصوصیت های ضد سرقت‌ را عرضه می نماید . در صورتی که شما پیش تر اقدام به خرید لایسنس eset کرده باشید، بعد از خرید آنتی ویروس نود 32 نسخه اروجینال و به کمک این ویژگی های ارائه شده در نرم افزار eset می توانید به وب کم آقای دزد نیز دسترسی داشته باشید و چهره او را ببینید یا حتی زمانی که لپ تاب آنلاین است پیامی در صفحه نمایش داده و آن را قفل کنید.

بخش ایمن سازی مرورگر به منظور پرداخت آنلاین در فضای اینترنت یکی دیگر از قابلیت های بسیار خوب این نسخه از نرم افزار بوده که این روزها توصیه می شود حتما از مرورگر امن ایست برای جلوگیری از بسیاری از حملات بدافزارها استفاده کنید. نرم افزار شرکت eset به اندازه ای قوی است که با خیال راحت می توانید در فضای آنلاین گشت و گذاری کنید و همچنین این نسخه از نرم افزار بسیار سبک بوده و حافظه کمی از سیستم شما را اشغال خواهد کرد و تاثیر زیادی روی باتری و توان سیسیتم شما نخواهد داشت.

خرید آنتی ویروس nod 32

به چه دلیل آنتی ویروس نود 32(NOD32) جز کامل آنتی ویروس می باشد ؟

آنتی ویروس نود 32، یکی از مشهور ترین برنامه های ایمنی سازی در جهان و هم مشهور در میان مشتری های ایرانی می باشد . دلیل این شهرت ، غیراز توان نود 32 در شناخت انواع متفاوت تروجانها ، ویروسها و به شکل عمومی بد افزارها ، عوامل تاثیرگذار بسیاری وجود خواهد داشت که در لیست ذیل‌ به برخی از آنها گفته خواهد شد :

  • سرعت‌ فوق العاده و سبک‌ : کمترین مقدار درگیر کردن cpu و رم در اسکن و حالت عادی
  • محافظت از بازه بسیاری از سیستم‌ عاملها مانند ویندوز 7، 8، ویستا، اسک پی و سرور، 10و 11
  • حذف نکردن کرک‌ها به عنوان بد افزار
  • بهره‌وری از واسطه کاربری مطلوب
  • استفاده از فایروال هوشمند که بسیار عالی در مقابل تهدیدات آنلاین قرار خواهد گرفت
  • امکان تغییر میزان ایمن‌ سازی
  • بهره‌جویی از بخش کنترل والدین
  • یک لایسنس برای چند سیستم عامل
  • به روز رسانی های مرتب و پی در پی نرم افزار و بخش شناسایی ویروس

خرید لایسنس eset

انواع روش های خرید آنتی ویروس Eset و تفاوت بین آن ها

سه روش برای خرید لایسنس آنتی ویروس ایست در کشور ما وجود دارد که در ادامه هرکدام را توضیح خواهیم داد

روش اول خرید به صورت CD

متاسفانه در حال حاضر تمامی سی دی های ارائه شده آنتی ویروس eset نسخه کرک شده و دستکاری شده آن می باشد که به هیچ وجه توصیه نمی شود این گونه نسخه ها نصب شوند. زیرا نه تنها امنیتی برای کامپیوتر شما به همراه ندارند بلکه سیستم شما در معرض تهدیدهای بیشتری قرار خواهد گرفت

روش دوم نسخه های ایرانی و سرور داخلی

این نوع نسخه های هم به دلیل دستکاری آنتی ویروس و تغییر ماهیت آن و همچنین دستکاری فایل های آپدیت توصیه نمی شود

روش سوم خرید لایسنس نود 32 به صورت آنلاین

این روش شیوه امن و کاملا ارجینال تهیه لایسنس بوده و نصب نرم افزار باید از وب سایت رسمی شرکت Eset نصب شود. برای این منظور کافی است تا وارد سایت نودسرو شده و اقدام به خرید لایسنس مورد نظر کنید. در حال حاضر لایسنس نود 32 ورژن 15 نیز در سایت ارائه شده است که آخرین نسخه نرم افزار ارائه شده eset می باشد. شما بعد از تهیه لایسنس کافی است نرم افزار را نصب کرده و بدون هیچ گونه کار اضافه ای اقدام به فعال سازی آنتی ویروس کنید.

نودسرو تنها نمایندگی فروش رسمی محصولات نود 32 در ایران

آدرس سایت : www. original-nodsrv.com

پشتیبانی در تلگرام یا واتس اپ: ۰۹۱۱۶۱۹۲۲۸۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1573027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =