محمد نصرتی:خدا را شکر که تیم‌ملی دیگر حاشیه ندارد

مدافع سابق تیم ملی گفت: اگر نتیجه لازم را مقابل لبنان نمی‌گرفتیم حاشیه‌ها بیشتر می‌شد ولی خدا را شکر ورق برگشت و بازی را بردیم تا حواشی به صفر برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نصرتی، مدافع سابق تیم ملی در مورد بازی ایران و سوریه گفت: من فکر می‌کنم اگر این بازی را ببریم به قطع یقین به جام جهانی صعود می‌کنیم و این خیلی مهم است که سه امتیاز بازی را بگیریم. نباید از این غافل شویم که تیم سوریه هم تیم خوبی است و شما دیدید که در تهران هم مقابل این تیم کمی به دردسر افتادیم و کار داشت سخت می‌شد و آن‌ها هم موقعیت‌های خوبی داشتند که از دست دادند. اتفاق خوب این است که عمر خریبین را در این بازی ندارند.

او در مورد وضعیت تیم ملی سوریه گفت: آن‌ها به هر حال از شرایط میزبانی استفاده می‌کنند و بارقه‌هایی از امید دارند که سوم شوند و به پلی‌آف بروند. این شاید آخرین شانس آن‌ها برای این کار باشد. تیم خوبی دارند و به کارهای حاشیه‌ای هم اشراف دارند و اگر جلو بیافتند ممکن است دست به کارهای عجیب و غریب بزنند؛ مثل کاری که تیم لبنان انجام داد و قبل از بازی هم پیش‌بینی می‌کردم.

نصرتی در پایان در مورد اختلاف بین اسکوچیچ و طارمی گفت: من توقع داشتم این درون خانواده حل شود و به رسانه‌ها کشیده نشود. اینکه سرمربی مصاحبه کند و بازیکن توئیت بگذارد و رسانه‌ها و خبرنگارانی که دنبال سوژه هستند و منافع تیم ملی برای آن‌ها مهم نیست هم به این قضیه دامن زدند. ما اگر نتیجه لازم را مقابل لبنان نمی‌گرفتیم حاشیه‌ها بیشتر می‌شد ولی خدا را شکر ورق برگشت و بازی را بردیم تا حواشی به صفر برسد. بعد هم دیدید که مهدی طارمی پست گذاشت و اسکوچیچ هم در کنفرانس خبری گفت طارمی بازیکن فوق‌العاده‌ای است ولی باید ارزش‌ها را درک کند که حرف درستی است. دیگر به این‌ها نباید پرداخته شود و باید روی بازی‌های آینده تمرکز کنیم. با حضور نفراتی چون آقای هاشمیان، باقری و بقیه دوستان و بزرگ‌ترهای تیم این مشکل حل می‌شود و تیم ملی به آرامش می‌رسد تا در نهایت بتوانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم با بازیکنان خوب و کادر فنی باانگیزه‌ای که داریم بالاخره در جام جهانی به مرحله حذفی برسیم.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1573125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =