اجرای ۶۱ میلیارد تومان پروژه در شهرهای آبادان اروندکنار و چوئبده توسط سازمان راهداری

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان راهداری ۶۱ میلیارد تومان پروژه را برای اجرا در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده تعریف کرده است.

جلیل مختار در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان با اشاره به نشست اش با معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی که در آن رضا اکبری مدیرکل دفتر نگهداری پل‌ها و ابنیه فنی سازمان راهداری نیز حضور داشت، از اعلام ۶۱ میلیارد تومان پروژه تعریف شده برای اجرا در شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده از سوی این مدیرکل خبر داد و اظهار کرد: یکی از این پروژه ها، مربوط به آسفالت ۸ کیلومتر از جاده خضر نبی است که ۲ کیلومتر آن انجام و برای ۶ کیلومتر باقی آن که تا جاده چوئبده ادامه دارد، در حال تجدید مناقصه برای انتخاب پیمانکار است.

وی تصریح کرد: همچنین برای احداث پل ۱۱ متری در محور خضرنبی قرار شد تا با پرداخت ۲ میلیارد تومان به عنوان پیش پرداخت، عملیات اجرایی آن ظرف ۲ هفته ی آینده آغاز شود. کار احداث این پل پس از ۲ سال پیگیری مستمر بالاخره به نتیجه رسید.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای احداث ۵ پل خرپایی در محور آبادان ماهشهر نیز در حال تجهیز کارگاه هستند.

مختار؛ گفت: به منظور بازسازی محور نوآباد نیز باکس های پل درست شده و کار زیرسازی و دیگر موارد مربوطه نیز در دست انجام است.

وی افزود: برای اجرای عملیات بهسازی شانه جاده در محور نوآباد نیز در حال انعقاد قرار هستند ضمن اینکه برنده ی مناقصه ی کار لکه گیری جاده قفاس به طول ۱۰ کیلومتر مشخص شده و پیمانکار بایستی کارش را آغاز کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1573258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =