واکنش کنایه‌آمیز مربی تیم ملی به سئوال،فردا جانشین طارمی کیست؟

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فردا بازی سختی در پیش داریم و هیچ تیمی نمی تواند مدعی شود که بازی آسانی در این زمین در پیش دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ماریو تات در نشست خبری پیش از دیدار ایران و سوریه اظهار داشت: فردا بازی مهم دیگری در پیش داریم،بعد از 5 بازی که در دور رفت انجام دادیم 5 بازی مهم دیگر در پیش داریم و امیدواریم در این بازی ها هم بازی های خوبی ارائه کنیم.

وی افزود: بازی فردا در خاک اردن و به میزبانی سوریه برگزار می شود. بازی سختی در پیش داریم و هیچ تیمی نمی تواند مدعی شود که بازی آسانی در این زمین در پیش دارد. امیدوارم روند شکست ناپذیری خودمان را ادمه بدهیم. اگر بازیکنان با اشتیاق و انرژی صد در صدی وارد زمین شوند مطمئن هستم می توانیم با نتیجه خوبی این مسابقه را تمام کنیم.

مربی تیم ملی در خصوص اینکه وی برای اولین بار است روی نیمکت تیم ملی به عنوان سرمربی قرار می گیرد و چگونه با اسکوچیچ در زمان مسابقه تعامل خواهد کرد گفت: البته این اولین بار نیست که من قرار است به عنوان سرمربی روی نیمکت بنشینم.لازم است اشاره کنم در بازی دور رفت مقابل سوریه هم به دلیل بیماری اسکوچیچ من روی نیمکت حضور داشتم و به عنوان سرمربی فعالیت کردم.

وی تاکید کرد: با وسایل ارتباطی که این روزها وجود دارد مطمئنا با سرمربی تیم ملی ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی را خواهیم داشت.مطمئنا در این زمینه مشکلی پیش نخواهد آمد.

تات در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد فردا با تغییر سیستم به زمین بروید و با 2 مهاجم بازی کنید در غیاب طارمی از چه بازیکنی استفاده می کنید گفت: شاید جوابی که می دهم برایتان ناامید کننده باشد چون در سوال شما اما و اگرهای بسیاری وجود داشت.هنوز برای ترکیب فردا به جمع بندی صد در صدی نرسیده ایم ولی هر بازیکنی وارد زمین شود با تمام انرژی بازی خواهد کرد.اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم به هدف بزرگی که همانان صعود به جام جهانی است نزدیک می شویم.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1573432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک عشقست یک پرسپولیس ❤ IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    9 1
    انشالله که قهرمان میشیم ولی من یکم نگرانم نه علیرضا جهانبخش نه مهدی طارمی سوریه درصد بردش زیر صفر امیدوارم که با سردار آزمون سعید عزت‌اللهی شجاع خلیل زاده محمد حسین کنعانی زادگان و ................. صعود خواهیم کرد ایران قهرمان 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷❤❤❤❤❤❤
  • ممد مسی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    1 17
    ایران امسال مقدماتی که صد در صد رد می کنه حتی تا یک چهارم جام جهانی هم بنظرم بره اما الان طارمی که نیست کمی حمله مشکل داره باید طارمی برگرده و اسکوچیچ هم بره و علی کریمی سرمربی بشه
    • ارتش سرخ ارشیا IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      1 0
      حالا داش با حرفات موافقم اما سرمربی کریمی خیر عزیز ببین اگه میگفتی برانکو درست ولی کریمی نه با برانکو ۱۵ ام جهان بودیم اسکوچیچ مربی نیست از مردم فهیم ایران میخوام بدونم شما دوست دارید این تیمای ضعیف ببریم یا تیم های مدعی درهم بکوبیم معلومه دومی رو میخواین بعد دیدین چقدر ضعیفه اینو فدراسیون آورده تا اگه خواست اعتراضی بکنه پرتش کنن ببرون بخاطر کارنامه ضعیفش تا صداش در نیاد OK الان کاری ندارم اسکوچیچ چه بازیکنی به لیگ ایران معرفی کرده الان بیشتر بازیکان دسترنج برانکو بودن چرا با ویلموتس مقایسه میکنید
  • رضا IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    2 0
    یکی به ایشون یاداوری کنه که مربی یک بازی محروم شده . به معنی این نیست که ایشون سرمربی شده ! همون مربی هست !