عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان سمنان رایگان انجام می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از انجام عضویت رایگان در بیست و نهمین دوره بزرگداشت هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار در کتابخانه‌های عمومی استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، محمد طاهریان در گفتگویی ضمن بیان اینکه از ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه امسال به مناسبت بیست و نهمین دوره بزرگداشت هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار عضویت در کتابخانه‌های عمومی این استان به‌صورت رایگان انجام می‌شود بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای عضویت در کتابخانه‌ها ابتدا وارد پرتال کتابخانه موردنظر شوند و به آدرس libs.plib۳۱.ir مراجعه کنند و سپس استان، شهرستان و کتابخانه موردنظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: باید بر روی آیکن بنفش‌رنگ کد تخفیف در سمت چپ پورتال کلیک شود و در پنجره بازشده شماره موبایل، کد ملی و کد امنیتی را وارد شود.

طاهریان اضافه کرد: دقت داشته باشید کد ملی و شماره همراه واردشده باید با اطلاعات موجود در سامانه مدیریت کتابخانه‌ها مطابقت داشته باشد و با دریافت کد تخفیف به مدت یک ماه فرصت دارید به کتابخانه مراجعه نموده و از عضویت رایگان استفاده نمایید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: کد تخفیف برای افراد عضو جدید، اعضایی که کمتر از یک ماه از اعتبار عضویت سالانه آن‌ها مانده است، افرادی که قبلاً کد تخفیف معتبر و استفاده‌نشده نداشته باشند، شماره همراه ارسال‌شده در سابقه خود کمتر از ۵ درخواست کد تخفیف داشته باشد ارسال خواهد شد

48 .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1573666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =