۳ نفر
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
عیادت از محمد کاسبی روی تخت بیمارستان

حسین قرایی امروز سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه به نیابت از رئیس سازمان صداوسیما به عیادت محمد کاسبی در بیمارستان رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی صداوسیما، حسین قرایی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی امروز ۲۵ آبان ماه به ملاقات محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان محل بستری وی رفت و از نزدیک در جریان روند درمان این بازیگر قرار گرفت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در این عیادت، پس از شنیدن گلایه‌ها و دردل‌های آقای کاسبی گفت: من هر وقت چهره استاد کاسبی در ذهنم نقش می‌بندد این واژه در ذهنم جان می‌گیرد؛ جوانمرد. شما یکی از جوانمردان باصفای عرصه هنر هستید. از استاد بزرگوار اجازه می‌خواهم بعد از بهبودی کاملشان به حضورشان برسم و پای صحبت‌ها، دردل‌ها و دغدغه‌هایشان باشم.

آقای کاسبی هم پس از این عیادت گفت: من حالم خوب است و از تمام تیم پزشکی بیمارستان که موجب بهبودی من شدند، قدردانی می‌کنم. به مردم کشورمان می‌گویم نگران نباشند، خدا را شکر خوبم.

سیدعلی جمالیان پزشک معالج این بازیگر با ارائه گزارشی از روند آقای کاسبی ابراز امیدواری کرد وی فردا از بیمارستان ترخیص شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1573728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    8 1
    چقدر حیف که از ایشون در سالهای اخیر کمتر استفاده شد
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      0 0
      درسته، کاراکتر منحصر به فردی داره! خدا شفاشون بده به مولا....
  • امین فرزانه IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    مراقب سلامتی شون نیستند اساتید ما. معلوم بود که بالاخره این همه اضافه وزن کار دست استاد می ده. کاش مثل خیلی از کشورهای مترقی تناسب قد و وزن برای همه دست کم شاغلین، محصل ها، دانشجوها و مخصوصا بازیگرها و ورزشکارها که بیشتر از بقیه توی چشم و الگو هستند اجباری می شد. این هم به نفع خودشون بود هم به نفع جامعه هم کمتر نیاز به پزشک و دارو و بیمارستان پیدا می شد. ان شاءالله که این بازیگر شایسته و اخلاق مدار از بستر بیماری بلند بشن و اول از همه هم فکری به حال کم کردن وزنشون البته به طریقی سالم بکنن که دچار عوارض کاهش وزن بی رویه و سریع نشن
  • حسین IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    خدا لباس عافیت بپوشاند ادم خوبی هستی یکبار برای اهلبیت کمی روضه خواندی وخالصانه اشک ریختی تویه برنامه تلویزیون