ساخت سالانه ۱۵ هزار مسکن ملی در استان یزد

استاندار یزد گفت: تمامی موانع و مشکلات پیش روی طرح ساخت سالانه ۱۵ هزار مسکن در استان را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مهران فاطمی در نشست شورای مسکن استان یزد  با اشاره به اینکه ساخت چهار میلیون مسکن در دولت سیزدهم در نظر گرفته شده است، گفت: از این میزان ساخت ۶۰ هزار مسکن سهم استان یزد است که سالانه باید ۱۵ هزار مسکن در استان یزد  ساخته شود.

وی با بیان اینکه برای بررسی مشکلات در این زمینه باید جلسات فرمانداران و شهرداران استان یزد  به صورت هفتگی برگزار شود، افزود: مشکلات استانی را به صورت استانی و مشکلات ملی را در سطح ملی پیگیری می‌کنیم.

فاطمی اظهار امیدواری کرد: با رفع موانع موجود پیش روی طرح ملی مسکن شاهد سرعت گرفتن اجرای این طرح در استان یزد  باشیم تا مردم با کمترین هزینه و کوتاه‌ترین زمان صاحب خانه شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز با بیان اینکه جانمایی زمین‌ها انجام شده است، گفت: ۸۹ نقطه در سطح استان شناسایی شده است و همزمان با اتمام ثبت نام و پالایش اطلاعات بتوانیم کار احداث را شروع کنیم.

رضا یادگاری با اشاره به شرایط ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: متقاضیان این طرح باید حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا، متأهل و یا سرپرست خانوار، سابقه مالکیت شخصی یا دولتی نداشته باشد.

وی اظهار داشت: افرادیکه این شرایط را داشته باشند می‌توانند به سامانه طرح نهضت ملی مسکن به آدرس saman.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1573833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =