چرا از پریز توکار به جای پریز معمولی استفاده کنیم؟!!

در دنیایی که به طور فزاینده ای از وسایل شارژی یا برقی استفاده می شود دغدغه اصلی ما راحتی استفاده از این وسایل می باشد. حتما به این فکر کرده اید که برای استفاده از وسایل برقی منطقی نیست که دور تا دور آشپزخانه را سیم کشی کنید.بنابراین یکی از دلایل ترند شدن نصب پریز توکار مبحث زیبایی شناسی در دکوراسیون خانه است.

یکی از مزایای اصلی پیشخوان کابینت امکان نصب پریز توکار در آن قسمت می باشد. پریز مخفی یکی دیگر از نام های شناخته شده این محصول می باشد. امروزه نصب پریز توکار در آَشپزخانه یک ضرورت به حساب می آید.همانطور که می دانید وسایل برقی زیادی همچون همزن برقی، چرخ گوشت، آبمیوه گیر و بسیاری وسایل دیگر در آشپزخانه پیدا می شود که اگر بخواهیم از دو یا چند وسیله برقی به صورت همزمان استفاده کنیم بی شک لازم است که یکی از انواع پریز توکار را نصب کنیم.

وقتی استفاده از سوکت را تمام کردید به سادگی درب آن را بسته و یا در مدل های استوانه ای آن را به داخل شکاف فشار دهید. شما می توانید از سوکت های روی دیوار برای وسایل روزمره خود مانند کتری یا توستر استفاده کنید و از سوکت های پریز توکار برای وسایلی که مورد استفاده کمتری قرار می گیرند مانند همزن یا آبمیوه گیری  استفاده کنید.

صرفه جویی در فضا با نصب پریزتوکار

از پریز توکار نه تنها در آشپزخانه بلکه در ادارات یا اتاق خواب نیز استفاده می شود. یکی از دلایل استفاده از آن صرفه جویی در فضا و دسترسی آسان به دو شاخه برق می باشد. نصب این محصول در آشپزخانه های جزیره ای نیز که دیوار کمتری دارند گزینه مناسبی می باشد.آن ها برای بدون کابل نگه داشتن میز کار شما گزینه ای عالی هستند چرا که به صورت توکار همسطح با پیشخوان  آشپزخانه و یا میزکار شما قرار می گیرند. بدین صورت فضای زیادی در واحد آشپزخانه یا میز کار شما فراهم می شود و همه چیز را مرتب نگه می دارد.

انواع مدل های پریز توکار

برخی از مدل ها پریزتوکار ظاهری استوانه ای شکل دارند که باید محل نصب آن را بصورت دایره ای هم اندازه با ابعاد پریز برش داد و از آنجا که بصورت توکار در داخل میز یا پیشخوان کابینت فرو می روند باید ارتفاع و عمق کافی برای آن را داشته باشیم.

برخی مدل های دیگر شکلی مکعبی داشته که پس از فشردن دکمه ی پاپ آپ آن بصورت 45 درجه از محل نصب خود باز می شود. اینگونه مدل را مدل داشبوردی می نامند.خروجی های  USB، HDMI، LAN و VGA  در مدل های داشبوردی تعبیه شده است.

یکی دیگر از مدل های این محصول مدل پریزتوکار کنجی می باشد. شما می توانید بنا به فضایی که در اختیار دارید یکی از انواع مدل های پریز توکار را انتخاب کنید.

نحوه انتخاب پریز توکار مناسب

اکثر پریزهای توکار دارای سه سوکت برق هستند و در بیشتر مدل ها نیز محلی برای کابل USB  تعبیه شده است. طیف رنگی این محصول در رنگ های مشکی، نقره ای، طلایی و سفید رنگ آمیزی شده اند. برخی مدل های آن مجهز به نور LED و شارژر وایرلس برای گوشی های پیشرفته می باشد. برای انتخاب پریز توکار مناسب شما می توانید با توجه به قدرت خرید خود و امکاناتی که مد نظر دارید دست به انتخاب بزنید. این نکته را در نظر بگیرید که شما می خواهید پریزهای توکارتان سال ها برای شما عمر کنند پس مدلی را انتخاب کنید که در شرکت های معتبری همچون ملونی ساخته می شوند.

شاید برایتان سوال باشد که جنس این محصول از چیست؟ این محصول از ترکیب پلاستک باکالییت که یکی از مرغوبترین انواع پلاستیک است و در برخی نقاط از آلومینیوم که فلزی مقاوم است ساخته شده است. یکی از ویژگی های عالی این محصول ایمنی بالای آن است. با توجه به آنکه آشپزخانه فضایست که در معرض رطوبت قرار دارد طراحی این محصول به گونه ایست که در این محیط بدون هیچ خطری قابل نصب است. جنس پلاستیک باکالیت این محصول همانند عایقی برای جلوگیری از حوادث برقی عمل می کند.

خرید پریز توکار از فروشگاه ایما یراق

فروشگاه ایما یراق یکی از بزرگترین و تخصصی ترین فروشگاه های عرضه کننده انواع پریز توکار استوانه ای، پریز توکار کنج، و پریز توکار مکعبی می باشد که محل آن در خیابان هنگام محدوده رسالت قرار گرفته است. این فروشگاه به صورت آنلاین و حضوری قادر به ثبت سفارشات شما می باشد. برای خرید پریزتوکار مناسب شما می توانید از مشاوران سایت یا تماس با شماره 02177805356 مشاوره رایگان دریافت کنید تا ابعاد مورد نظر خود را بهتر پیدا کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1573987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =