پرداخت ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان چهارمحال و بختیاری

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۷ ماهه نخست امسال، ۱۷ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۹۹۵ مددجوی تحت حمایت استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، شهباز امینی بیان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای رفع و یا کاهش مشکلات اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت در قالب وام‌های حمایتی، مسکن(تعمیرات، خرید و احداث)، اشتغال و خودکفایی و درمان پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه تسهیلات پرداختی از محل این صندوق بدون کارمزد با بازپرداخت بلندمدت در نظر گرفته شده است افزود: مددجویان پس از ارائه درخواست به کارشناسان این نهاد و مددکاران جهت دریافت وام به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان ضمن دعوت از مردم استان برای افتتاح حساب در این صندوق اضافه کرد: پرداخت تسهیلات علاوه‌بر اینکه گرهی از مشکلات نیازمندان را باز می‌کند می‌تواند زمینه خودکفایی آن‌ها را نیز فراهم کند.

شایان ذکر است، خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان به شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در ادارات کمیته امداد در سطح استان و یا به سایت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1574175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =