ماجرای حرف‌های حاشیه‌ساز کتایون ریاحی درباره سریال «یوسف پیامبر»

مهر نوشت: کتایون ریاحی این هفته مهمان مراسمی بود که سوال و جوابش حاشیه شبکه‌های مجازی و غیرمجازی شد.

او در این مراسم در پاسخ به آرش ظلی پور که اجرا را بر عهده داشت درباره اینکه در این سال‌ها چند بار سریال یوسف پیامبر (ع) را دیده است گفته حتی یک بار هم آن را ندیده است!

کتایون ریاحی بازیگر اصلی سریال «یوسف پیامبر (ع)» به نویسندگی و کارگردانی فرج الله سلحشور است که در آن نقش زلیخا را در برابر مصطفی زمانی یعنی «یوسف» بازی کرد. این سریال نه تنها بارها دیده شد که مصطفی زمانی بعد از آن به بازیگر اصلی بسیاری از فیلم و سریال‌ها بدل شد.

خود سریال هم جزو آثاری بود که به دلیل داستان قرآنی آن علاوه بر مخاطب ایرانی در کشورهای منطقه مثل تاجیکستان، افغانستان، پاکستان و کشورهای عربی هم پخش شده است و به گفته برخی مسئولان صداوسیما این سریال در ۶۰ کشور جهان بینندگانی داشته است.

«یوسف پیامبر» سال ۸۷ از تلویزیون پخش شد که هفته‌ای یک بار روی آنتن می‌رفت و بعد از آن با ارتقای کیفیت اثر، طی سال‌های متمادی از شبکه‌های مختلف سیما مثل آی فیلم فارسی، عربی، تماشا، شبکه قرآن و … چندین بار پخش شده است. گاهی هم تعداد بالای این بازپخش‌ها مثل «مختارنامه» مورد انتقاد قرار گرفته است و این سخن کتایون ریاحی به عنوان بازیگر اصلی سریال که هنوز آن را ندیده است برای بسیاری حیرت‌انگیز بود.

کتایون ریاحی در این مراسم در پاسخ به تعجب مجری که می‌پرسد «مگه می‌شه؟» جواب می‌دهد که «من تقریباً هیچکدام از کارهایم را نمی‌بینم، مگر اینکه در اکران‌های خصوصی که خود بازیگر هم حضور دارد ببینم. در زمان پخش سریال «یوسف» بر سر کار دیگری نبودم ولی اصولاً چون سر کارهای دیگر هستیم نمی‌توانیم آثارمان را ببینیم.»

مجری با این پاسخ، سخن آتیلا پسیانی را هم یادآوری می‌کند که او هم چندی پیش بیان کرد که ۱۷ سال است تلویزیون نمی‌بینم و همین سخن او واکنش‌هایی تند و تیز در برداشت که دوباره مجبور شد توضیحاتی ارائه کند و حداقل نسبت به آثاری که در این ۱۷ سال در تلویزیون در آنها بازی کرده و کم هم نبوده است سخنش را تعدیل کند.

سخنانی از این جنس هر از گاهی از برخی هنرمندان شنیده می‌شود و جالب اینجاست که برخی از این سخنان شاذ از کسانی است که خودشان در بیشتر سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته‌اند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1574304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 10
    البته انصافا منم یکبار ندیدم با اون سریال چیپ.حیف پول ملت
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1 0
    جالبه
  • مهدی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1 0
    این موضوع منحصر به بازیگری نیست.مثلا در فوتبال هم هیچ وقت نمی بینید بازیکن اسبق تیم ملی به تماشای بازیهای ملی بره یا حمایت بی مزد و مواجبی داشته باشه.مثلا بازیکن قدیمی که موقع بازی در مصاحبه ها ادعای فدا کردن جانش رو برای تیم ملی داشت کمتر دیده می شد توجهی به بازیهای ملی داشته و ابراز احساساتی برای تیم بکنهه.البته اخیرا که فرزندش در یک بازی ملی یک طرفه‌ تقریبا ۹۰ دقیقه در نقش بیکار ظاهر شده نیمچه پستی منتشر کرده که در انجا وظیفه افتخار کردن به ایشان رو به ما مردم متذکر بشه.
  • یک مخاطب IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    3 0
    حتما واسه مخاطباش ارزش قائل نیست که اینجوری میگه حتما سریالش براش ارزش خرج وقت نداشته فقط به خاطر اینکه یه پولی بگیره سریال بازی کرده واسش متاسفم با این حرفی که زد
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    2 1
    مثل خواننده ای که ترانه های خودشو گوش نمیده
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    1 3
    خوب دوست نداره اثار خودشو ببینه چه گیری می دید به مردم. یکی دوست داره اثارش کپی کنه 20 بار ببینه. یکی هم دوست نداره اثارش ببینه
  • امیری IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    7 0
    بیشتر این بازیگرها هیچ اعتقادی به ایران و همچنین نقشی که بازی می کنند ندارند و پول برایشان مهم است، از این جماعت انتظاری بیش از این نیست
  • سید علی حسنی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 2
    خیلی جالب بوذ
  • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    15 0
    اگه نگاه نمیکردی بازی هم نمیکردی .شمابازیگران سینما تلویزیون حال من یکی رو به هم میزنین
  • * IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    9 0
    شماهاهرچه دارید از برکت تلویزیون ایران ومردم دارید
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    7 0
    سریالل بی ننظییری بود
  • الی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 2
    بازیگزا امثال خیلیای دیگه فقط پولشونو میگیرن و فکرشون و زندگیشون و خانوادشون جایی دیگست. این فیلما و عقیده ها فقط مال ما عوامه.
  • M.M IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 3
    خانم‌ریاحی،بی نظیر و دوست داشتنی...سلامت‌باشید.
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    4 0
    با دست پس میزنند و با پا پیش میکشند. ادا و اطوارهای تهوع آور قشر بازیگر. اگه نگاه نمیکنی پس غلط میکنی در انها بازی میکنی و پولهای کلان میگیری.