وعده جدید ابراهیم رئیسی به مردم/ ما دغدغه رفع بیکاری را داریم

رئیس جمهور پیش از ظهر پنج‌شنبه در جریان سفر به استان زنجان، از منطقه مسکونی کوی فلسطین در حاشیه شهر زنجان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، سید ابراهیم رئیسی در این بازدید گفت: خوشحال هستم که امروز در جمع مردم این منطقه از شهر زنجان، شهر شور و شعور حسینی هستم.

دکتر رئیسی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مردم و مسئولین استانی بیان داشت: با عنایت خداوند مشکلات این منطقه پیگیری و حل می شود.
آیت الله رئیسی با بیان اینکه در این محله حدود ۱۲۰ خانواده ساکن هستند، از استاندار زنجان خواست برای جایگزینی ساکنین این محله در منطقه ای مناسب برنامه ریزی و اقدام شود.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به مشکل بیکاری میان جوانان زنجانی، اظهار داشت: ما دغدغه رفع بیکاری را داریم و امیدواریم بتوانیم مشکل بیکاری را کاهش دهیم.

۲۳۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1574323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بلاتکلیف IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    آقای رییس جمهور لطفا چیزی که خود و وزرای دولتتان به آن اعتقادی ندارین را انقدر فریاد نزنید...من فارغ التحصیل ارشد دانشگاه شهید بهشتی تهران هستم و یک سال و چهار ماهه گذشته در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در عنوان شغلی وابسته به وزارت کشور شرکت کردم و پس از پذیرفته شدن در تمامی مراحل آزمون کتبی ، مصاحبه تخصصی و گزینش و...با روی کار آمدن دولت شما و مسئولان فعلی روند شروع به کار من و امثال من را متوقف کردند و مارا عملا در بلاتکلیفی و مضیقه نگه داشته اند ... و همان مسئولین سلیقه محور هم از این حرفای حمایت از جوانان و نخبگان و شایسته سالاری و رفع بیکاری می زنند... خب این تناقضات انتظار دارید باور کنیم و اعتماد کنیم به این شعارها...