سردار فدوی: امروز باید از الگوی موفقی که در ۴۰ سال اخیر داشتیم، در اقتصاد بهره ببریم

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اقتضای پیروزی در جنگ‌های فرهنگی و رسانه‌ای افزایش توانمندی اطلاعاتی و فرهنگی است و باید از ابزارهای مناسب استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سپاه نیوز سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری رزمایش اطلاعاتی با محوریت ۶ استان اظهار کرد: اکنون با جنگ‌های نظامی مواجه نیستیم و به برکت انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و امام و مقام معظم رهبری دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد.

وی افزود: اکنون با گذشت بیش از سال‌ها از جنگ چون دشمنان مطمئن هستند از جنگ نظامی نفعی نمی‌برند بلکه خیلی هم ضرر می‌کنند بنابراین جرأت نگاه بد به ما را ندارند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: در جنگ نظامی خیلی از شهرهای ما درگیری مستقیم داشتند اما اکنون در جنگ فرهنگی و اقتصادی و رسانه‌ای در تک تک خانه‌ها دشمن حضور دارد که با این جنگ‌ها باید با روش‌هایی از نوع برگزاری چنین رزمایش‌هایی مقابله کرد و پیروز شد.

سردار فدوی ادامه داد: اقتضای پیروزی در چنین جنگ‌هایی افزایش توانمندی اطلاعاتی و فرهنگی است و باید از ابزارهای مناسب استفاده کرد و اگر قواعد این جنگ را هم کامل رعایت کنیم خداوند عنایت می‌کند و پیروزی حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همراهی کردن و کمک به دولت‌ها از جمله رسالت‌های سپاه و بسیج است، تاکید کرد: امروز باید با همراهی دولت از الگوهای موفقی که خودمان در طول بیش از ۴۰ سال انقلاب و دفاع مقدس داشتیم، در حوزه اقتصادی بهره بگیریم، چرا که این امر سبب می‌شود تا بتوانیم موفقیت‌های چشمگیری را در زیر سایه عنایت های الهی داشته باشیم.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1574423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    چهار تا از این موفقیت ها را نام ببرید لطفا.