امیر عابدزاده: از مسیری که داخل آن هستم لذت می‌برم

امیر عابدزاده توانسته با عملکرد خوب خود از زیر سایه پدر خارج شود و در فوتبال ایران امضای خودش را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرعابدزاده این روزها یکی از ستاره های درخشان فوتبال ایران است که در رده باشگاهی عملکرد بسیار خوبی داشته و در لالیگای 2 خوش درخشیده. درخششی که باعث شده تا او از زیر سایه پدر بیرون بیاید و امضای خودش را داشته باشد؛ اتفاقی که باعث شد تا اسکوچیچ در بازی ایران و سوریه به بچه عقاب اعتماد کند و قفس توری ایران را در اختیارش قرار دهد.

در همین راستا امیر عابدزاده گفت: همیشه سعی کرده‌ام با تمرکز بالا آماده باشم. یعنی برای همه دیدارها آماده‌ام و فرقی هم نمی‌کند چه در ترکیب باشم و چه نباشم. وقتی به اردو تیم ملی می‌آیم، تمام تمرکزم روی این است که بتوانم بهترین عملکرد را ارائه و وظیفه خودم را به درستی انجام بدهم.

وی ادامه داد: در اردوی تیم ملی از هر بازیکنی بپرسید، قطعاً درباره همدلی صحبت می‌کند. یکدلی بین همه وجود دارد و افتخار می‌کنم که چنین هم‌تیمی‌هایی دارم. همه با قلب پاک به فکر موفقیت تیم ملی هستیم. کلی بازیکن کاربلد داریم که دور هم جمع شده‌ایم و برای سربلندی کشورمان تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. این مسأله برای موفقیت هر تیمی نیاز است.

دروازه بان لژیونر و ملی پوش فوتبال ایران افزود: افتخار می‌کنم چنین پدری دارم که از اسطوره‌های فوتبال ایران بوده. قطعاً یکی از دلایل تلاش‌های مداوم من آوردن خنده روی لب پدر و مادرم است. برای همین، از مسیری که داخل آن هستم لذت می‌برم. من هم به هر حال مسیر خودم را می‌روم. حالا چه مقایسه بشوم و چه نشوم، تمرکزم را روی این مسأله نمی‌گذارم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1574547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =