از فیفا دی متنفرم

ورزش سه نوشت: لیورپول در فیفا دی چند بازیکنش را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی یورگن کلوپ معتقد است آماده دیدار سنتی برابر آرسنال هستند.

لیورپول پس از شکست دو هفته پیش در زمین وستهام فردا باید به مصاف آرسنال برود. دیداری که ساعت ۲۱ به وقت تهران در آنفیلد برگزار خواهد شد و شاگردان کلوپ برابر تیم متحول شده لندنی کار ساده ای پیش رو نخواهند داشت. لیورپول تیم سوم جدول است و برای ماندن در جمع بالانشین ها محکوم به پیروزی در این جدال سنتی است.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« صحبت از رقابت برای قهرمانی زود است اما می‌دانیم که برای رسیدن به آن، باید در جمع تیم‌های بالانشین باقی بمانیم. در چند هفته‌ اخیر، نتایج خوبی کسب نکردیم؛ به وستهام باختیم اما می‌دانیم که باید بجنگیم.

در آنفیلد بازی می‌کنیم و باید نشان دهیم که این‌جا شرایط متفاوت است‌. نمی‌توانم برای بازی در آنفیلد صبر کنم و اکنون سه بازی متوالی در این‌جا خواهیم داشت.»

آرسنال:« واضح بود که آرسنال در جایگاهی که فصل را شروع کرد، نخواهد ماند. بازی‌های زیادی را بعد از آن بردند و از این که چقدر خوبند، سورپرایز نشدیم اما کسی هم فراموش نکرده که ما چقدر خوبیم. بازی قبل را باختیم اما ۲ هفته از این موضوع گذشته و همه‌چیز تمام شده است.»

کلوپ در مورد مصدومان تیمش گفت:« از فیفادی متنفرم و کمکی به ما نکرد. واقعا دوست داشتم همان هفته‌ی بعد از بازی با وستهم بازی کنیم. اندری رابرتسون و جوردن هندرسون هنوز با تیم تمرین نکرده‌اند. حضور یا عدم حضورشون در بازی فردا، تصمیم دقیقه‌ نودی خواهد بود. شرایط سادیو مانه اما خوب است.

فابینیو بعد از بازگشت، یک جلسه ریکاوری داشت. امیدوارم امروز بتواند با تیم تمرین کند. برنامه همین است؛ باید تا فردا برای تصمیم‌گیری صبر کنیم.

بین کسانی که طولانی مدت غایب بودند، میلنر و نبی به بازگشت نزدیک‌ترند. وضعیت کرتیس جونز هنوز باید هفته به هفته بررسی شود. هاروی روند خوبی دارد اما هنوز زمان زیادی برای بازگشتش باقی مانده است. جو گومز و بابی فیرمینو هم وضعیت شان خوب است و فقط به زمان نیاز دارند.»

استیون جرارد اسطوره لیورپول که اخیرا هدایت استون ویلا را پذیرفته، در نشست خبری دیروز خود گفت که به جانشینی کلوپ فکر نمی کند. سرمربی قرمزها در واکنش به پیام جرارد گفت:« فکر می‌کنم جرارد صحبت‌های خوبی انجام داد. در کنفرانس خبری‌اش به همه اطمینان داد که داستان فقط درباره‌ی او و آستون‌ویلاست. بعد از انتصابش به عنوان سرمربی این تیم، به او پیام‌هایی فرستادم اما این پیام‌ها خصوصی‌اند. قطعا مشتاق دیدنش هستم اما خوشحال می‌شوم که صحبت‌های بین مان خصوصی باقی بماند.»

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1574603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =