۱ نفر
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
تبعات سنگین برای ژیمناستیک ایران؟

مهر نوشت: سخنگوی فدراسیون ژیمناستیک می‌گوید وزارت ورزش سرپرست این فدراسیون را تعیین کرده است و این اقدام می‌توند تبعاتی داشته باشد.

آرش عبدی در خصوص آخرین وضعیت ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک گفت: ادامه ریاست اینچه درگاهی کاملاً قانونی است. تیرماه که ریاست چهار ساله اینچه درگاهی به پایان رسید، فدراسیون ژیمناستیک از وزارت ورزش خواست مجمع را برای تعیین سرپرست برگزار کنند اما وزارت جوابی نداد. دوستان به روش‌های مختلف اجازه این اتفاق را ندادند.

وی افزود: اعضای مجمع به صورت کتبی و با ۴۵ رای اعلام کردند طبق اساسنامه، تا زمان برگزاری انتخابات، خانم اینچه درگاهی رئیس است. چطور می‌شود به این راحتی نظر مجمع نادیده و با روش‌های مختلف جلوی مجمع ایستاد؟

سخنگوی فدراسیون ژیمناستیک که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می‌کرد، در بخشی از صحبت‌هایش تاکید کرد که یک خبر خوب و یک خبر بد دارد. عبدی گفت: خبر خوب اینکه به خاطر درخشش در مسابقات جهانی، مهدی احمد کهنی ملی پوش ایران بورسیه فدراسیون جهانی شد. خبر خیلی بد که تبعات زیادی برای ورزش کشور داردو امیدوارم واقعیت نداشته باشد این است که نیک بین به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب می‌شود. این موضوع بر خلاف نظر مجمع است و می‌تواند تبعات زیادی داشته باشد.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1574609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =