نشست هم اندیشی دهیاران با بخشداری بخش مرکزی آبادان برگزار شد

جلسه هم اندیشی بخشداری و دهیاران حوزه بخش مرکزی به منظور بررسی مسایل و مشکلات روستایی در حوزه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی با حضور رمضان مهجوری سرپرست بخشداری مرکزی آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان؛ در این نشست سرپرست بخشداری مرکزی ضمن تبریک آغاز هفته بسیج و یادآوری رشادت های بسیجیان غیور در تمامی عرضه های دفاعی و مشارکت های اجتماعی و با اشاره به نقش و جایگاه کانون های روستایی در توسعه پایدار؛ بر لزوم خدمت رسانی همه جانبه و بسیجی وار مجموعه های خدمات رسان  در راستای نیل به اهداف دولت مردمی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه دهیاران به بیان مهمترین مشکلات و کاستی های روستاهای متبوعه شان پرداختند و قرار شد تا تمامی کاستی های هر روستا به طور ویژه و از طریق تعامل موثر و سازنده با دیگر دستگاه های  ذی مدخل تا حصول نتیجه و تجلی عینی در هر روستا به دقت و سرعت پیگیری شود.

در پایان جلسه، سرپرست بخشداری مرکزی آبادان ضمن حضور میدانی و سرکشی به روستاهای سید حسن حکیم و مغیطیه، بر نقش و جایگاه روستا در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری های دولت مردمی تاکید کرد و خواستار حضور پر رنگ دیگر مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی در عرصه های روستایی و رصد بی واسطه مشکلات اقشار شریف جامعه روستایی شد.

مهجوری؛ گفت: هرگونه تلاش و پیگیری کاستی های موجود با حضور ملموس و میدانی در میان مردم میسر بود و این بازیدهای مستمر ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به وسعت جغرافیایی و شاخص جمعیتی حوزه بخشداری مرکزی با همراهی و همپوشانی دیگر ادارات، تلاش حداکثری و برنامه ریزی مدون برای رفع مشکلات زیرساختی همچون کاستی های شبکه انتقال و توزیع آب روستایی، بهبود کیفیت خدمات عمومی، اصلاح و ترمیم راه های مواصلاتی و شبکه معابر روستایی و دیگر مشکلات و مسایل روستاها تا حصول نتیجه ملموس به طور جدی ادامه دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =