افتتاح شانزدهمین شعبه شرکت کیمیا اسپیدی نفت سپاهان در استان یزد

با هدف نظارت مستقیم بر فرایند عرضه روغن موتور و ایجاد ثبات در بازار، شعبه شرکت کیمیا اسپیدی، سازمان فروش و توزیع مویرگی شرکت نفت سپاهان و روغن موتور اسپیدی در استان یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محمدصادق قلی زاده، مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی گفت: طی سالهای اخیر گاها مشکلاتی مانند گرانفروشی، وجود کالای تقلبی و عرضه قطره چکانی محصول در بازار روغن موتور کشور رخ داده است که باعث بروز آسیب های زیادی برای مردم عزیز و اقتصاد کشور شده است. 

وی ادامه داد: درخصوص قیمت همانطور که می دانید روغن موتور کالای حمایتی است، یعنی قیمت آن توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان تعیین می شود بنابراین هیچ کدام از شرکت های روانکار قادر نیستند قیمت محصولات خود را مستقلا تغییر دهند و نوسان قیمت موجود در بازار ارتباطی با فرایند قیمت گذاری توسط شرکت ها ندارد.

قلی زاده تصریح کرد: در خصوص دو مشکل وجود روغن موتور های تقلبی و میزان عرضه که مربوط به کمیت و کیفیت تولید است باید گفت که با توجه به حمایت ها و اقدامات مناسبی که طی سالیان اخیر اتفاق افتاده کشور ما در تولید روغن موتور پیشتاز و سرآمد بوده و میزان تولید در کشور قابل قبول است و چهار شرکت بزرگ روانکار کشور محصولات بسیار مرغوب و باکیفیتی را تولید و عرضه می کنند.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم افزود: اما عامل اساسی که می تواند حتی با وجود قیمت گذاری اصولی و تولید مناسب منجر عدم ثبات و یا التهاب در بازار روغن موتور شود عدم توزیع مناسب و عادلانه محصولات است.

قلی زاده عنوان کرد: در خصوص توزیع مناسب و عادلانه که اتفاقا عامل بسیار تاثیرگذار و گلوگاه می باشد و مزیت رقابتی است، شرکت نفت سپاهان این عارضه را به درستی شناسایی کرده و اقدام به ایجاد سازمان فروش و توزیع مویگری کرده که مهمترین هدف آن توزیع گسترده محصولات است و ایده اصلی آن این است که محصول همه جا در دسترس باشد. از این طریق تلاش می شود تا جایی که امکان دارد واسطه ها حذف و امکان سوء استفاده هایی همچون افزایش قیمت غیرقانونی، کم فروشی، فروش محصولات تقلبی و غیر مجاز را از بین ببرد.

وی تاکید کرد: شرکت کیمیا اسپیدی قشم، بعنوان اولین و بزرگترین شرکت فروش و توزیع مویرگی روغن موتور در کشور است که پایان مهر ماه در ۱۲ استان شعبه داشته و طی ماه جاری شعبه های اردبیل، همدان و سمنان آغاز بکار کرد و این هفته نیز شعبه های یزد و مرکزی افتتاح می گردد، و نهایتا در سه ماهه پایان سال ۴ شعبه دیگر آغاز به کار می کنند و شرکت نفت سپاهان و کیمیا اسپیدی سال ۱۴۰۰ را با حضور در ۲۱ استان به پایان خواهند رساند.

افتتاح شانزدهمین شعبه شرکت کیمیا اسپیدی نفت سپاهان در استان یزد

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =