سختی بازی مقابل پرسپولیس از زبان یک استقلالی

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت تیمش به دو دلیل بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهد داشت.

به گزارش خبگزاری خبرآنلاین، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خیلی سختی خواهیم داشت، به دو دلیل. یکی اینکه پرسپولیس به اندازه کافی از بازی قبلی‌اش امتیاز نگرفته است و این یکی دو هفته شرایط سینوسی داشته است. مورد دوم این است که آنها با حضور هواداران بازی خواهند کرد و روحیه و انرژی مضاعفی خواهند داشت. البته باید بابت ورود هواداران به ورزشگاه‌ها به فوتبال ایران تبریک بگویم.

وی در ادامه افزود: پنج هفته قرعه سختی در پیش داشتیم. این درحالی است که لیگ هنوز خودش را پیدا نکرده. در ادامه باید منتظر حرکت سینوسی تیم‌ها رو به جلو یا رو به عقب باشیم. در بازی فردا باید خیلی باهوش باشیم. به بازیکنان گفتم که دو تیم‌ بزرگ تهران در هر صورت باشگاه‌های بزرگی هستند و ربطی ندارد که مثلاً پرسپولیس هفته قبل در رفسنجان چه نتیجه‌ای گرفته است. این تیم‌ها بازیکنان خیلی خوبی دارند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره تیم خودش تصریح کرد: شاید بضاعت کمی داشته باشیم و بازیکنان‌مان تا الان دریافتی نداشته باشند، ولی ما در آبادان شرایط خاصی داریم. کسی نگاه نمی‌کند که ما پول گرفته‌ایم یا نگرفته‌ایم. آنها همیشه بهترین بازی را از تیم‌شان می‌خواهند. اگر بخواهیم بی‌پولی‌مان را جار بزنیم به مراتب از دیگر باشگاه‌ها بیشتر است، ولی دنبال یک هدف واحد هستیم. شعاری داریم که یک نفر برای همه و همه برای آبادان. فردا نیز می‌جنگیم و کاری نداریم با چه تیمی بازی می‌کنیم. بازی قبلی با گلگهر برای ما تمام شده و بعد از این بازی فقط برای بازی با پرسپولیس آماده شده‌ایم. خیلی خوشحالم که آقای صدری دیشب با تمام وجود از کادر فنی ایرانی‌اش دفاع کرد. حمایت قاطع رخ داد و خداراشکر یکی از مدیران‌مان این کار را انجام داد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =