۰ نفر
۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کشف 40 دستگاه ماینر غیرمجاز در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در راستای برگزاری تحول سازمان تعزیرات و در ادامه گشت های سیارتعزیرات حکومتی، یک کارگاه تولید لوازم خانگی که اقدام به تولید رمز ارز می کرد تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هوشنگ محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به گشت مشترک استان گفت: در راستای گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی از یک کارخانه تولید لوازم خانگی نیز در استان بازرسی بعمل آمد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: بازرسی ها  منجر به کشف 40 دستگاه ماینر شد که پس از ضبط کالا به ستاد اموال تملیکی ارسال شد و واحد تولیدی متخلف پلمپ گردید.

محمدی با تاکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، از یک کارخانه شوینده در استان بازرسی شد که به علت عدم رعایت ضوابط قیمت گذاری در این خصوص پرونده جهت رسیدگی تشکیل شد.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودرو  که اقدام به قاچاق اقلام آرایشی و بهداشتی کرده بود با بیش از 250عدد انواع ادکلن کشف شد و عامل آن پس از احراز تخلف به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و 700میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =