مصاحبه کردم باندبازی نکنید؛ محرومم کردند!

فارس نوشت: بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال گفت: سئوال کردم چرا باید فوتبال ساحلی، خانوادگی اداره شود و چرا باند و باندبازی در آنجا وجود دارد؟

امروز خبر رسید بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم های پرسپولیس و استقلال از فعالیت های فوتبالی محروم شده است. او دلایل این محرومیت را در مصاحبه زیر توضیح داد:

*دلیل محرومیت من حرف زدن و صداقت است. چون گفتم چرا تیم ملی ساحلی به جام جهانی نرفته محرومم کردند. من سئوال کردم چرا باید فوتبال ساحلی خانوادگی اداره شود و چرا باند و باندبازی در آنجا وجود دارد، اما من را به کمیته اخلاق فراخواندند.

*من به کمیته اخلاق رفتم و توضیحاتم را ارائه کردم، اما اگر حرفم اشتباه بود چرا رئیس دپارتمان تغییر کرد. جالب است بدانید به من گفتند باید به مناطق محروم بروم و در آنجا به صورت رایگان آموزش فوتبال بدهم، اما ظاهراً نمی‌دانستند کار من آموزش است و من مدرسه فوتبال دارم.

*هر کسی واقعیت را بگوید به جای تشویق محرومش می‌کنند. تا زمانی که کمیته اخلاق و انضباطی زیر مجموعه فدراسیون فوتبال باشد، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. من برای این مملکت زحمت کشیدم و در تیم ملی‌ بازی کردم، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی بودم و پرسیدم چرا پاداش بازیکنان تیم ملی را نمی‌دهید. اما آیا باید محروم شوم؟

*اگر از خانم شهریاری تعریف می‌کردم شاید الان پست هم می‌گرفتم، اما از این اخلاق‌ها ندارم و واقعیت را می‌گویم. من کارشناس فوتبال هستم و باید در مورد اظهار نظر کنم. اگر الان بگویم کار اسکوچیچ و طارمی اشتباه بود باید محروم شوم؟

*رئیس دفتر کمیته از من خواسته نامه محرمانه است و آن را به کسی ارجاع ندهم بعد خودشان در سایت فدراسیون خبر محرومیت من را آن هم بعد از آنکه حکم نزدیک به دو ماه پیش ابلاغ شده، در سایت فدراسیون منتشر کردند.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =