۳ نفر
۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
دیر به فکر اولتیماتوم دادن افتاده‌اید آقای علی مرادی!

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به سهراب مرادی و کیانوش رستمی اولتیماتوم داده است که برای ملی پوش شدن، باید در اردوها حاضر شوند؛ حرفی که به نظر می‌رسد برای گفتن آن کمی دیر شده باشد!

اصل خبر این بود؛ اولتیماتوم علی مرادی به سهراب مرادی و کیانوش رستمی.رییس فدراسیون وزنه برداری نطق کرده است که:«سهراب مرادی و کیانوش رستمی اگر می‌خواهند در بازی‌های آسیایی شرکت کنند باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند.»
یاد ۴ - ۵ سال قبل افتادم. بازی های المپیک ریو تمام شده بود که مصاحبه ای از علی مرادی روی خروجی خبرگزاری های مختلف قرار گرفت. مضمون آن این بود که مماشات دیگر کافی است و از این پس کیانوش رستمی حق تنهایی تمرین کردن را ندارد. شعاری که هرگز و هرگز رنگ واقعیت به خودش نگرفت و در حد همان شعار باقی ماند. چرا که نه تنها کیانوش رستمی تنهایی تمرین می کرد،بلکه برادرش را هم به عنوان مربی خودش انتخاب و همراه خودش به سفر می برد و هر زمانی که اراده می کرد به اردوهای تیم ملی می آمد.این رفتار تا همین چند وقت اخیر ادامه داشت و دیگر همه عادت کرده بودند که کیانوش رستمی تنهایی تمرین کند و فدراسیون سکوت!
حالا اما دوباره یک جریان به راه افتاده برای اینکه علی مرادی خودی نشان بدهد؛ بگوید هنوز هستم و بگوید مثلا اگر ورزشکاری حتی اگر سهراب و کیانوش باشند با آنها برخورد می شود. این بار در خصوص بازی های آسیایی از رییس فدراسیون وزنه برداری سوال شده و او طوری جواب داده که انگار چوب اقتدار را در دستانش دارد!
دیر شده آقای علی مرادی. سهراب و کیانوش بدون تعارف دارند به پایان روزهای حرفه ای ورزش خود نزدیک می شوند و شاید همین بازی های آسیایی آخرین مسابقه مهمی باشد که در آن شرکت می کنند پس بهتر است این نمایش را برای کسان دیگری اکران کنید که گذشته یادشان نیست و نمی دانند پس از المپیک چه اتفاقی افتاده است؟ سهراب و کیانوش المپیک را از دست دادند و بدون شک برای آنها که در دنیای وزنه برداری سری در سرها دارند این فرمایشات اهمیتی ندارد.دیر شده آقای مرادی خیلی دیر...

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1575961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 1
    واقعا مدیری هستید لایق حتما انجام دهید اصلا وضعیت دوتاشون در تمرینات چطور هست
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    0 0
    فقط یکی را کم داشتیم که این را بگوید خودت میخواستی زودتر شروع کنی پس