جمعه سیاه فروشگاه اینترنتی خانومی از راه رسید

با نزدیک شدن پنجم آذر که هر سال هزاران کسب و کار کالاهای خود را به نازلترین قیمت به فروش می رسانند، تب «جمعه سیاه» در ایران هم فراگیر شده است. «حراجمعه  خانومی»، یکی از جدی‌ترین حراج‌هایی است که در جمعه سیاه ایرانی همه ساله صورت می گیرد و طی آن، فروشگاه اینترنتی «خانومی» چوب حراج واقعی به  محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی  از ۲۵۰ برند معتبر ایرانی و بین المللی می زند.

حراجمعه، جمعه سیاه چیست؟

بلک فرایدی Black Friday رویداد محبوب جهانی است که بعد از عید شکرگزاری آمریکا و درآخرین جمعه ماه نوامبر است. در این رویداد، فروشگاه‌ها با حراج‌های کم نظیر درهای خود را به روی خریداران باز می کنند و حتی خریداران پشت در فروشگاه‌ها می‌خوابند تا در اولین ساعت کار فروشگاه به کالاهای تخفیف دار بیشتری دسترسی داشته باشند.

در ایران هم بسیاری از خانم‌ها پشت کامپیوترها نشسته و یا گوشی در دست، منتظر رویداد حراجمعه خانومی هستند تا وارد فروشگاه اینترنتی خانومی شده و با تخفیف‌هایی تا ۷۰ درصد، محصولات مورد علاقه خود را خریداری کنند.

به گفته مدیران فروشگاه اینترنتی خانومی، این مجموعه با تقویت زیرساخت‌ها، آماده است تا در پاسخ به استقبال بی نظیر مشتریان پرشمار، در روز جمعه پنجم آذر با آمادگی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته به برگزاری این حراج باشکوه بپردازد.

جمعه سیاه خانومی روزی سرشار از خوشحالی و تجربه‌های ارزشمند برای خانم‌های ایرانی است، تا با بهره‌مندی از بزرگترین تخفیف‌های سالانه بر محصولات اصل صدها برند معتبر، سبد محصولات آرایشی خود را تکمیل کرده و بر کیفیت و کمیت آن اضافه کنند.

استقبال از حراج تخصصی خانومی، به اندازه‌ای است که طبق تجربه‌های قبلی انتظار افزایش فروش به میزان زیاد، می‌رود که هماهنگی و کار بسیار فشرده‌ای می‌طلبد. در این روز بین ۲۵ تا ۷۰ درصد تخفیف برای محصولات ۲۵۰ برند در فروشگاه خانومی اعمال می‌شود

تاریخ تحول خرید اینترنتی

وقتی فروشگاه‌های اینترنتی وارد عرصه حیات اجتماعی شدند، سادگی خرید، سهولت دسترسی به محصولات، عدم نیاز به گشتن در فروشگاه‌های مختلف، برخی از جذابیت‌های بی شمار فروشگاه‌های اینترنتی بود که باعث شد خیلی سریع این شیوه خرید، جایگاه خود را در سبک زندگی مردم باز کند تا جایی که مراسم و رویدادهای فروشگاه‌های فیزیکی از جمله جمعه سیاه به یکی از رویدادهای سالیانه فروشگاه‌های اینترنتی هم تبدیل شد.

حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی با تنوع زیاد محصولات، برندها و کالاها، از جمله موفق‌ترین حوزه‌هایی بود که توانست تجربه فروش اینترنتی را به شکل گسترده ای رقم بزند.

البته از میان فروشگاه‌های اینترنتی که در این زمینه فعالیت خود را در سال‌های اخیر آغاز کرده اند، معدودی از آنها واقعا موفق به جلب نظر خیل مشتریان شده و به برند محبوبی در زمینه فروش تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل شدند.

جمعه سیاه فروشگاه اینترنتی خانومی از راه رسید

فروشگاه اینترنتی خانومی، برندی موفق و حرفه ای

فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای و تخصصی خانومی، با عرضه بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن اصل و خلق مجموعه ای از ارزشهای مورد نیاز مشتریان، توانست به یکی از بهترین فروشگان‌های فعال در حوزه آرایشی و بهداشتی تبدیل شود.

خریداران می‌توانند از مجموعه کامل کالاهای متعلق به برندهای گوناگون داخلی و خارجی، در کنار پیشنهادها، قیمت‌های فصلی، تخفیف‌های جذاب و سایر امکانات حرفه‌ای اقدام به خرید کرده و در کمترین زمان محصول خود در منزل دریافت کنند.

نگاهی به کلکسیون کامل فروشگاه اینترنتی خانومی که تقریبا تمام برندهای رایج را تحت پوشش دارد، نشان می‌دهد که دلیل موفقیت این برند فروشگاهی خوشنام چیست؟

در فروشگاه اینترنتی خانومی علاوه بر درج تصاویر متعدد از جهات مختلف و اطلاعات بسیار دقیق و کامل از تمام کالاها، کیفیت ارائه خدمات و اطلاع رسانی‌ها، از فروش‌های حضوری هم به مراتب بیشتر است. چون در این فروشگاه مقایسه کالاها با یکدیگر تقریبا بدون محدودیت امکان‌پذیر است.

فروشگاه خانومی و ارتباط با برندهای معتبر

مجموعه حرفه‌ای خانومی، به خاطر سوابق درخشان در بازار لوازم آرایشی و استقبال گسترده خریداران، ارتباط تنگاتنگی با تمام برندهای داخلی و بسیاری از برندهای خارجی بهداشتی و آرایشی دارد. به این خاطر در صفحات مختلف این فروشگاه تقریبا می‌توان اسم تمام برندهای مطرح را مشاهده و اقدام به خرید از تولیدات آن‌ها کرد.

داشتن نمایندگی رسمی بیش از ۲۵۰ برند آرایشی و بهداشتی و مراقبتی در داخل و خارج از کشور که موجودی خانومی را به شدت بالا می‌برد یکی از عمده‌ترین نقاط قوت این فروشگاه است. ارتباط با تمامی این برندها مستقیم و بی‌واسطه است که ابتکار عمل خانومی را در کنترل کیفیت، اصالت، قیمت، تاریخ انقضا، و سایر فاکتورها بالا می‌برد.

 تاریخچه فروشگاه اینترنتی خانومی

فروشگاه اینترنتی خانومی به عنوان یکی از مجموعه‌های حرفه‌ای در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ به عنوان اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی و عطر، آغاز کرد.

این مجموعه با لحاظ کردن استانداردهای کیفی، از نظر فروش محصول، شیوه و روش‌های ارسال و ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش، خیلی زود توانست نظر مشتریان و صاحبان برندها را جلب کند.

این موفقیت باعث شد موجودی کالایی این فروشگاه با رشد کم‌نظیری، که عمدتاً بدون واسطه از تولیدکنندگان دریافت می‌شود، روبه رو شود که قدرت انتخاب زیادی به مشتریان ارائه می‌کند.

این مجموعه، در به کارگیری و آموزش پرسنل فروشگاه، نهایت کیفیت و سخت‌گیری‌ را به عمل می‌آورد. به این خاطر خانومی در کوتاه مدت توانست نظر مشتریان را جلب کند.

تأکید بر کنترل‌های بهداشتی

در خانومی، پروانه بهداشتی ورود یا ساخت کالا از وزارت بهداشت باید روی تمام کالاها نصب شده باشد. به این خاطر همه واردکنندگان و تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی که قصد همکاری با خانومی را دارند ملزم به رعایت این اصل هستند. در صورتی که محصولی این پروانه را نداشته باشد، بی قید و شرط تعویض می‌شود.

چه محصولاتی را می‌شود در خانومی خرید؟

 در فروشگاه اینترنتی خانومی طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی در اختیار بانوان ایرانی است که از نظر کیفیت و اصالت تضمین شده هستند. این محصولات در دسته بندی ساده‌ای در دسترس خریدار هستند و می‌تواند با پیگیری دسته بندی‌های اعمال شده فورا به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده و در عرض چند دقیقه از میان هزاران محصول ارائه شده از ۲۵۰ برند خوشنام، فرایند خرید خود را کامل کند.

برندهای معتبری چون لافارر، کالیستا، سریتا، شون، نئودرم، لورال، میبلین، گارنیر، بورژوا، اسنس، آرت دکو، بیو، بیودرما، نوروا، ویشی، لیراک و... فقط بخشی از برندهایی هستند که محصولات آن‌ها را در فروشگاه خانومی با تضمین اصالت می‌توان خریداری کرد.

جمعه سیاه فروشگاه اینترنتی خانومی از راه رسید

مرکز پردازشی حرفه ای

فروشگاه‌های تخصصی خانومی، یکی از حرفه ای‌ترین و وسیع‌ترین مراکز پردازش کالا را در اختیار دارد. مرکز پردازش خانومی، در ۶۰۰۰ متر مربع هر روز، با اتکا به اتوماسیون پیشرفته، از میان هزاران کالای عرضه شده، سفارش‌های ثبت شده مشتریان را با دقت و وسواس بالایی، آماده و ارسال می‌کند. موفقیت ۹۹ درصدی سفارشات ارسالی نشانه عملکرد حرفه ای این تیم است.

حراجمعه و آزمایش دیگر بار مرکز پردازش

با رسیدن پنجم آذر و آغاز حراج سالیانه فروشگاه اینترنتی خانومی که از آن با عنوان «حراجمعه» یاد می‌شود، یک بار دیگر مرکز پردازش این مجموعه ضمن مواجه شدن با سیل سفارش‌هایی که با استفاده از قیمت‌های استثنایی ثبت شده اند، با چالش عملیات سنگین پردازش و ارسال چندین برابری، در بوته آزمایش قرار خواهد گرفت. با توجه به فرایند اتوماسیون و ساختار حرفه ای مرکز پردازش خانومی، قطعا این مجموعه حراج بزرگ سالیانه «جمعه سیاه» یا «حراجمعه» را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

برند محبوب خانومی

تمام فاکتورهای پیش گفته باعث شده است خانومی از دید کاربران و مشتریان ایرانی یکی از محبوب‌ترین برندهای فروشگاهی اینترنتی در ایران باشد. خانومی در سال ۱۳۹۸ در جشنواره برند محبوب (بزرگترین نظرسنجی مردمی درباره برندهای محبوب)، تندیس زرین بهترین برند از دید مصرف کنندگان را از آن خود کرد.

وب سایت خانومی

علاقه‌مندان برای بازدید از فروشگاه خانومی و ثبت سفارش‌ به مناسبت «جمعه سیاه» و حراج سالیانه خانومی (حراجمعه) می‌توانند به نشانی https://www.khanoumi.com/ مراجعه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1576241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =