لذت نوشیدن یک فنجان قهوه اصیل با خرید قهوه با کیفیت

یکی از نوشیدنی های پر طرفدار در بین جوامع مختلف در تمام دنیا، قهوه می باشد. اما در کنار این محبوبیت تولید یک قهوه خوب کار هر کسی نیست و به همان طبع، خرید قهوه از هر جایی توصیه نمی شود. کسانی که به اصطلاح قهوه باز هستند به سرعت طعم قهوه خوب و بد را از هم تشخیص می دهند.

احتمالا شما هم تاکنون اسامی مختلف قهوه را شنیده و در هنگام خرید قهوه دچار سردرگمی شده باشید. قهوه ها به نام های قهوه ترک، فرانسه، کاپوچینو، اسپرسو، لاته و ...... شناخته می شوند. اما چیزی که جالب است ماهیت این قهوه هاست. همه آن ها از دانه قهوه به دست می آیند. یعنی ما محصول مستقیمی تحت نام قهوه ترک ندارم. این روش برشته کردن و آسیاب کردن قهوه است که در نامگذاری آن سهیم می باشد و روش دم کردن آن بر روی کیفیت طعم آن تاثیر گذار است.

قهوه ترک امروزه یکی از پرطرفدارترین انواع قهوه در هنگام خرید می باشد. اما برای خرید قهوه ترک باید حتما از فروشگاه های معتبر فروش قهوه، مثل کافی استور خرید کرد. چون در صورت خرید قهوه بی کیفیت لذت خوردن آن را از بین می برید. شرط تازه بودن و درست برشته و آسیاب کردن قهوه برای تهیه قهوه ترک خیلی مهم است. بنابراین اگر اهل قهوه هستید و این نوشیدنی جز نوشیدنی های مورد علاقه شماست، حتما در هنگام خرید از فروشگاه های معتبر، خرید قهوه ترک خود را انجام دهید.

چرا قهوه ترک بخریم ؟

طعم دلچسب و سبک قهوه ترک باعث محبوبیت این نوشیدنی شده است. اما دم کردن صحیح قهوه و خرید قهوه ترک مناسب در دلچسب شدن طعم آن بسیار تاثیر گذار است.

  • قهوه ترک باعث افزایش عملکرد ذهنی و بدنی می شود و سوخت و ساز بدن را در صورتی که ناشتا مصرف کنید بالا میبرد. به همین علت است که بسیاری از ورزشکاران طرفدار این نوشیدنی خوش طعم هستند و خرید قهوه را از هر فروشگاهی انجام نمی دهند.
  • قهوه ترک نسبت به دیگر اقسام قهوه دارای خاصیت اسیدهای کلروژنیک می باشد که آنتی اکسیدان بالاتری دارد و برای بهبود سطح کلسترول خون بسیار مفید است.
  • طبق تحقیقات انجام شده درباره قهوه ترک، چنانچه در طول روز در دو وعده این نوشیدنی را میل کنید احتمال بروز سرطان روده ی بزرگ را کاهش می دهید.
  • کافئین موجود در قهوه ترک باعث می شود که انرژی کل بدن تامین شود. این خاصیت مهم یکی از دلایل خرید قهوه ترک می باشد. مخصوصا در روزهایی که نیاز به تمرکز و فعالیت ذهنی دارید اما قوای جسمانی شما ضعیف است، نوشیدن یک فنجان قهوه باعث شادابی شما می شود.
  • مصرف قهوه بدون شکر به دلیل تنظیم و بهبود هضم غذا در بدن موجب لاغری شما می شود. بنابراین اگر قصد کاهش وزن دارید حتما خرید قهوه ترک را در سبد خرید خود قرار دهید.
  • مصرف قهوه ترک خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و حملات قلبی را کاهش می دهد.
  • قهوه ترک به دلیل داشتن کافئین و آنتی اکسیدان مناسب، از آلزایمر جلوگیری میکند.

قهوه ترک اصل را از کجا بخریم ؟

در کنار تمام توصیفات جذابی که در خصوص قهوه ترک در بالا عنوان شد، باید مقدمه همه آنها را خرید قهوه درجه یک دانست. صد در صد یک قهوه کهنه خواص کمتری نسبت به قهوه ترک تازه دارد و همچنین طعم متفاوتی نیز خواهد داشت.

قهوه ترک اصیل

اگر نوشیدن یک فنجان قهوه در طول روز برای شما مهم است، اگر کافه دارید و درخواست بیشتر مشتریان شما قهوه ترک است، اگر فعالیت بدنی زیادی دارید و برای تامین انرژی روزانه خود نیاز به یک نوشیدنی سالم دارید و یا حتی برای تقویت حافظه خود روزانه حداقل یک فنجان قهوه می نوشید، خرید قهوه ترک ار کافی استور بهترین و مطمئن ترین پیشنهاد است که در کوتاه ترین زمان در دستان شماست.

قهوه ترک مجموعه کافی استور درجه برشتگی آن به رنگ روشن است که نشان دهنده بهترین نوع قهوه ترک می باشد و در ریزترین حالت ممکن آسیاب شده است. کافی است برای خرید این محصول با کیفیت سری به سایت  کافی استور بزنید. تا از تنوع بی نظیر قهوه های موجود در این سایت لذت ببرید. همچنین تمامی محصولات خریداری شده شما؛ سه تا پنج روز قبل از ارسال برشته و آسیاب می شوند. پس با خیال راحت از تازه بودن محصولات، خرید قهوه ترک خود را انجام دهید.

خرید قهوه ترک اینترنتی بهتر است یا حضوری ؟

خیلی ها معتقدند که باید حتما قهوه را از نزدیک ببینند و عطر و بوی آن را تست کنند بعد بخرند. اما چیزی که این وسط پیش می آید این است که فروشگاهی که شما در حال خرید قهوه خود از آن هستید به علت فروش پایین تری که نسبت به سایت های تخصصی فروش قهوه مثل کافی استور دارند، محصولاتشان نسبت به قهوه های  این سایت از تازگی کمتری برخوردارند. همچنین ممکن است شما صاحب یک مجموعه پذیرایی مثل کافی شاپ یا بوفه دانشگاه و یا حتی هتل ها یا مکان های اقامتی باشید که در اینصورت خرید حضوری برای شما اصلا به صرفه نیست. شما در کافی استور می توانید آنلاین، تازه ترین انواع قهوه نظیر قهوه ترک، فرانسه و.... را به راحتی با یک قیمت مناسب خریداری کنید و با امتیازاتی که در ازای هر خریدتان از باشگاه مشتریان کافی استور دریافت می کنید، کوپن های تخفیف برای خرید بعدی تان بدست بیاورید.

علاوه بر اینها چند سالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا خیلی از فروشگاه های سطح شهر فروش نسبتا کمتری دارند و اکثر افراد خرید هایشان را اینترنتی انجام می دهند. خرید قهوه ترک تازه نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد و دوستداران طعم دلچسب قهوه به این موضوع بسیار اهمیت می دهند و خرید از کافی استور را به خرید حضوری ترجیح می دهند.

تجربه طعم قهوه ترک اصیل با کافی استور :

خرید قهوه ترک

اگر گذرتان به یکی از شهر های کشور ترکیه خورده باشد و یا به عنوان سوغاتی از این کشور، قهوه هدیه گرفته باشید، حتما متوجه طعم متفاوت این قهوه با قهوه هایی که تا کنون خورده بودید می شوید. ترکیه مهد قهوه ترک در دنیاست و تاریخ این قهوه به قرن شانزدهم عثمانی بر میگردد و در خود ترکیه نیز طرفداران زیادی دارد. رایحه دلنشین این قهوه در زمان آماده شدن نیز یکی از بی نظیر ترین رایحه های قهوه می باشد. این قهوه در ترکیه در ظرفی تحت عنوان جذوه که از جنس مس میباشد تهیه میشود.

اما ناراحت نباشید اگر شما هم دلتنگ این عطر و طعم بی نظیر هستید و در شرایط فعلی امکان رفتن مجدد به ترکیه را ندارید و یا سوغاتی هایتان ته کشیده است، کافیست فقط ظرف مورد نظرتان را تهیه کنید و بقیه کار را به کافی استور بسپارید. به شما تضمین می دهیم طعمی بی نظیر را برایتان تداعی کنیم که یادآور بهترین لحظه هایتان باشد.

چگونه هنگام خرید قهوه انواع آن را تشخیص دهیم ؟

برای تهیه قهوه ترک نیاز به یک قهوه جوش دارید که اصطلاحا در ایران آن را همانطور که در بالا گفتیم جذوه می گویند. اما برای تهیه قهوه ای مثل اسپرسو نیاز به دستگاهی به نام موکاپ یا دستگاه اسپرسو ساز دارید. همین راحتی تهیه قهوه ترک و طعم بی نظیری که دارد باعث شده است که محبوب باشد. میزان تلخی قهوه ها نیز با هم متفاوت است. در این بین قهوه فرانسه از همه مدل ها کمترین میزان تلخی را دارد و قهوه ترک در جایگاه رتبه دوم می باشد . اما تلخی آن از دید دوستداران قهوه، دلنشین تر از قهوه فرانسه است به همین دلیل خرید قهوه ترک بیشتر طرفدار دارد. . البته فراموش نکنید که مصرف زیاد آن به دلیل کافئین توصیه نمی شود و مخصوصا اگر با شکر مصرف شود امکان ابتلا به دیابت و یا چاقی را به همراه خواهد داشت. اما چیزی که مهم است شکل ظاهری قهوه ها در هنگام خرید است.

خیلی ها طعم قهوه را دوست دارند اما نمی توانند از روی ظاهر آن،  قهوه ترک را تشخیص دهند. قهوه ها از نظر درجه برشتگی و آسیاب شدن و در نتیجه رنگشان با هم متفاوت هستند. قهوه ترک معمولا در حد آرد آسیاب شده است و رنگ روشنی دارد در عوض قهوه فرانسه دارای رنگی تیره تر و دانه هایی درشت تر نسبت به قهوه ترک دارد. ولی شما برای خرید قهوه ترک اصیل نیازی نیست این موارد را بررسی  کنید بلکه به راحتی کار را به متخصصین کافی استور بسپارید. کافی است لذت نوشیدن یک قهوه ترک بی نظیر را از مجموعه ی قهوه های کافی استور، فقط برای یکبار تجربه کنید. به شما قول می دهیم مشتری همیشگی این فروشگاه اینترنتی می شوید. برای خرید یک قهوه ترک عالی منتظر شما در کافی استور هستیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1576276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =