شکست پورتو مقابل لیورپول با تعویض بی‌دلیل طارمی

در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا پورتو بازهم به لیورپول باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در دومین شب از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ در گروه B  دو دیدار به طور همزمان برگزار شد که شکست یاران مهدی طارمی در پورتو  مقابل لیورپول و پیروزی میلان برابر  اتلتیکو مادرید  را به همراه داشت.

در یکی از این بازی‌ها لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم پورتو پرتغال بود که موفق شد با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست دهد.

تیاگو آلکانتارا در دقیقه ۵۲ گل اول تیم فوتبال لیورپول را به ثمر رساند و در ادامه محمد صلاح در دقیقه۷۰ اختلاف را دو برابر کرد.

در این بازی مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از ابتدا در ترکیب اصلی تیم پورتو به میدان رفت و در دقیقه ۶۴ تعویض شد.

در دیگر بازی این گروه اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو میزبان تیم آث میلان بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میلان به پایان رسید.

جونیور مسیاس در دقیقه۸۷ تک گل نماینده ایتالیا را به ثمر رساند.

با این نتایج لیورپول که از قبل صعودش به مرحله حذفی مسجل شده بود با پانزده امتیاز در صدر جدول و پورتو در رتبه دوم باقی ماندند. آث میلان مانند اتلتیکومادرید چهار امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر بالاتر از  این تیم به رتبه سوم صعود کرد.به این ترتیب تکلیف دومین تیم صعود کننده از این گروه به هفته آخر مشخص خواهد شد.

نتایج کامل:

منچسترسیتی 2- پاری سن ژرمن یک

اسپورتینگ3- دورتموند یک

اتلتیکومادرید صفر- میلان یک

لیورپول 2- پورتو صفر

لایپزیش5- بروژ صفر

شریف صفر- رئال مادرید ۳

بیشتر بخوانید: طارمی دوباره مقابل لیورپول قرار گرفت

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1576395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    چون مهدی طارمی را عوض کردند پورتو شکست خورد🤣 پس او ۶۴ دقیقه تو بازی چیکار میکرد 🤔
  • پوری IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    مهدی خوب بازی نکرد
  • حمید IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    آنقدرها هم‌بی‌دلیل نبود! وقتی موقعیت تک به تک را گل نمی‌زنه و به عقب که چندین مدافع هستن پاس می‌ده، و تیم را از گل زدن محروم می‌کنه...
  • سهیل IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    2 0
    بی دلیل نبود طارمی توی بازی محو بود
  • زندگی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    3 0
    طارمی تک به تک با دروازه‌بان خراب کرد نتونست گل کنه باز هم میخوای توی بازه نگهش دارند مگه چنتا موقعیت گیر هر بازیکن میفته.محمد صلاح از یک موقعیت یک گل ساخت.
  • حمید IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    1 0
    هر مربی دیگری بود از فرط عصبانیت همون اول نیمه دوم میکشیدش بیرون چون باعث باخت پورتو شد دروازه خالی را پاس داد و جالب اینکه هم تیمی طارمی بهش گفته پاس بده و مدافع لیورپول بعد از بازی گفته تا گفتند مهدی پاس بده دستشون رو خوندم به نظر اعتماد به نفس سردار آزمون خیلی بیشتر از طارمی است
  • masoud PT ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    2 0
    سلام دوستان من این پیام رو به عنوان شخصی که ۵ سال تو پورتو زندگی میکنه و بازی های تیم رو از نزدیک دنبال میکنه می نویسم تا شاید بتونم حس مردم پورتو رو درباره طارمی بهتون منتقل کنم. اول اینکه من خودم به عنوان یه ایرانی و هوادار پورتو دوستش دارم ولی تو رو خدا اینقدر متوهم نباشیم. اولا اینجا طارمی اصلا اینقدری که شما فکر می کنید محبوب نیست و خیلی از هوادارها به خاطر اشتباهاتش تو بازی های خیلی مهم فصل قبل ازش شاکیند از جمله کارت قرمز مستقیم برابر بنفیکا که مهمترین بازی فصل پیش بود (تکل روی اوتامندی)، قرمز مقابل یووه، هدر دادن ۳ تا موقعیت مسلم گلزنی برابر اسپورتینگ که قهرمانی رو از تیم گرفت ولی مربی همواره ازش حمایت کرد و تقریبا مهاجم ثابتش بوده . این فصل هم که کلی مو قعیت از دست داد و دایوهاش که سوژه خنده لیسبونی ها شده داد هوادارهای تیم رو هم در آورد و تو بازی با بوآویشتا تعویضش کردند (ولی بازم کنسسایو ازش حمایت کرد و گفت طارمی صادقه در حالی که تصاویر ویدیویی نشون داد همش دایو بود).
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 1
    من یه پیشنهاد دارم شما برید پورتو رو بخرین بعد طارمی رو ۹۰ دقیقه بازی بدین و بی دلیل هم تعویضش نکنید در غیر این صورت کنار گود نشین بگو لنگش کن
  • Sadegh US ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 0
    تعویض بی دلیل؟شما فکر کردین مردم بازی و نمیبینن؟طارمی نه تکنیک داره نه حفظ توپ نه پاس سالم.حالا فکر کن تک ب تک هم خراب کنه.دیگه چرا باید توی زمین باشه