خرید ملک در مجارستان و هزینه‌های مربوط به آن

در صورتی که می‌خواهید زندگی در یک کشور اروپای را تجربه کنید؛ می‌توانید با مهاجرت به مجارستان به هدف مورد نظر خود دست یابید.چرا که خرید ملک در مجارستان و هزینه‌های زندگی در این کشور به مراتب نسبت به سایر کشورهای اروپایی پایین و به صرفه‌تر می‌باشد.

تا جایی که شما می‌توانید تمامی هزینه‌های مورد نیاز خود را برای یک زندگی معمول و بی‌دردسر در مجارستان فراهم کرده تا بتوانید به راحتی در این کشور اروپایی به جهت نیل به اهداف و اغراض خود زندگی کنید. جدا از بحث مهاجرت به منظور ادامه تحصیلات در دانشگاه‌های مطرح مجارستان یا برای کسب و کار در این کشور و سایر اهداف دیگر، برخی از افراد قصد اقامت مجارستان را در سر دارند.

مهاجرت به مجارستان و زندگی در این کشور اروپایی

این دسته از افراد می‌بایست حتما به فکر خرید ملک در مجارستان به عنوان سرپناهی برای خود باشند تا بتوانند زندگی جدید خود را در کشور مجارستان در کنار خانواده خویش شروع کنند. به همین دلیل در ادامه با بحث اقامت مجارستان و شرایط لازم در آن و نیز به خرید ملک در مجارستان می‌پردازیم تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از مشاورین سایت راهنمای مجارستان هم بهره ببرید.

اقامت مجارستان و شرایط فراهم آمدن آن

اقامت مجارستان به طور کلی به دو صورت موقت و دائمی قابل انجام است که شما می‌توانید در صورت نیاز به هر یک از این نوع اقامت‌ها، یکی را برگزینید. برای دریافت پاسپورت مجارستان می‌بایست مراحل مختلفی را طی کنید تا بتوانید در نهایت پس از أخذ پاسپورت مجارستان، شرایط را برای ورود به این کشور اروپایی تسهیل گردانید.

همان طور که می‌دانید مهاجرت به مجارستان به منظور اهداف مختلفی صورت می‌گیرد که شرایط هر یک از آن‌ها متفاوت است.

در صورتیکه به منظور تحصیل یا کار قصد اقامت در مجارستان را دارید؛ می‌بایست شرایط هر یک از آن‌ها را با ارائه اسناد و مدارک مربوطه برای خود هموار سازید.

خرید ملک در مجارستان و هزینه‌های مربوط به آن

خرید ملک در مجارستان و هزینه‌های مربوط به آن

همان طور که می‌دانید؛ مجارستان از جمله کشورهایی است که عضو اتحادیه اروپا و شنگن به شمار می‌آید. اما در عین حال در صورتی که قصد ورود به این کشور اروپایی را در سر دارید و می‌خواهید از طریق کار و تحصیل و... اقامت دائم یا موقت به مجارستان را برای خود و اعضای خانواده خویش بگیرید؛ بهتر است ابتدای امر به فکر خرید ملک در مجارستان باشید.

چرا که شما نمی‌توانید در صورت اقامت دائم در این کشور، همواره در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها سکونت داشته باشید. شاید در وهله نخست این تصور در شما پدید آید که قیمت‌های خرید ملک در مجارستان بسیار بالا و سرسام آور می‌باشد و نمی‌توان به هیچ عنوان در این کشور پیشرفته اروپایی صاحب ملک و ساختمان شد.

در صورتی که این تصور در خصوص خانه‌های موجود در مجارستان کاملا اشتباه است. به این صورت که اگر شما یک ایرانی هستید و می‌خواهید اقامت دائم یا موقت به کشور مجارستان داشته باشید؛ می‌توانید با فروش منزل مسکونی خود در ایران، اقدام به خرید ملک در مجارستان  با هزینه‌های بسیار به صرفه نسبت به سایر کشورهای اروپایی دیگر داشته باشید.

 به این صورت که ممکن است در برخی از مناطق خانه‌هایی را برای خود انتخاب کنید که هزینه آن شما را حسابی شگفت زده کند که با این قیمت‌ها می‌توان در اروپا زندگی کرد.

اقامت موقت و دائم در مجارستان و سرمایه گذاری در این کشور

در نظر داشته باشید که به طور کلی اقامت موقت در مجارستان دو سال می‌باشد. پس اگر بنا به هر شرایطی تصمیم به اقامت موقت به مجارستان گرفته‌اید و شرایط لازم را برای آن تسهیل بخشیده‌اید؛ می‌توانید در طول این دو سال با خرید ملک در مجارستان ضمن داشتن سرپناهی برای زندگی خود، دست به سرمایه گذاری در این کشور هم بزنید.

حتما می‌دانید که پس از سپری شدن دو سال نخست اقامت خود در مجارستان، می‌توانید آن را برای دو سال دیگر هم تمدید کرده و پس از سپری شدن 5 سال، می‌توانید اقدام به اقامت دائم در مجارستان کنید. در هر صورت شما می‌توانید  از بدو ورود خود به مجارستان با خرید ملک در مجارستان، اقدام به سرمایه گذاری در این کشور کرده و مابقی پول خود را صرف سرمایه گذاری در موارد دیگر کنید.

شما در مجارستان هرگز بیکار نخواهید ماند. چر که شرایط کار در این کشور برای همه میسر است. پس می‌توانید با کار و تلاش و کوشش، هزینه‌های زندگی خود را تأمین کنید و یک زندگی معمول و حتی در سطح بالایی را در مجارستان تجربه کنید.

سرمایه گذاری مطمئن در مجارستان با خرید ملک

چرا خرید ملک در مجارستان ارزنده است؟

جدا از بحث هزینه‌های کم و به صرفه خرید ملک در مجارستان، خرید خانه پس از اقامت موقت و دائم به این کشور اروپایی می‌تواند برای شما دربردارنده ویژگی‌ها و مزیت‌های قابل توجهی باشد. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رشد روزافزون اقتصاد کشور مجارستان به ویژه در چند سال اخیر
  • درصد مالیات بسیار پایین و قابل توجه
  • حمایت دولت مجارستان از وجود سرمایه گذاران خارجی در اقصا نقاط دنیا به این کشور
  • پایین بودن محسوس نرخ تورم در مجارستان
  • پایین بودن نرخ مصادره اموال
  • امکان بهره مندی از وام بانکی
  • امکانات بالا و استانداردهای لازم خانه‌ها و زندگی کردن در مجارستان
  • وجود سرپناه مطمئن به علت پایین بودن نرخ جرم و جنایت در مجارستان
  • و...

وجود این مسائل و نیز مزیت‌های دیگر طیف وسیعی از ایرانیان و سرمایه گذاران مختلف را برای خرید ملک در مجارستان به این کشور کشانده است تا بتوانند ضمن سرمایه گذاری، به تحصیل، کار و سایر نیازهای دیگر خود در کشور مجارستان دست یابند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1576494

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =